Logotip
25, 26 i 27 de març de 2016

Obertura d'inscripcions per als seguidors dels 3DTS

INFORMACIÓ

A causa de la falta de control i massificació que es pot produir degut als seguidors motoritzats i a la necessitat de prevenir l'hipotètic risc de transmissió d'infeccions d'origen biològic a través de rodes i botes, el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya demana el control sobre els seguidors amb moto. Per aquest motiu i per ordre del Departament de Medi Ambient, els seguidors autoritzats estan obligats a passar diàriament el control preventiu de sanejament amb desinfecció de botes i rodes. Només podran seguir el circuit de la prova els seguidors amb moto de trial que disposin de l'autorització de l'organització.

No hi haurà acreditació especial per a motxillers, sinó que s'han d'acreditar com a seguidors.

Els seguidors autoritzats han de tenir la motocicleta de trial degudament matriculada i amb assegurança en vigor.

Està prohibit per als seguidors fer les zones dels 3DTS.

No s'autoritzaran seguidors amb motos que no siguin de trial. Els Mossos d'Esquadra, Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat. La competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit i els seguidors son els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.

L'organització facilitarà als seguidors petos acreditatius per al seguiment de la prova, i estaran obligats a portar-lo de forma visible durant el seguiment de la prova. Els seguidors autoritzats estaran obligats a signar un document de compromís per a complir les normes fixades per l'organització.

DATES I PREU D'INSCRIPCIÓ

Els seguidors s'hauran de registrar a partir del dia 1 de febrer i fins al 17 de març a través de la nostra pàgina web i pagar el servei d'avituallament i proveïment de gasolina.

1 DIA: 30€ (1 dinar + un repostatge diari)
2 DIES: 50€ (2 dinars + un repostatge diari)
3 DIES: 65€ (3 dinars + un repostatge diari)

NO S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS POSTERIORS AL DIA 17 DE MARÇ, TAMPOC A L'OFICINA DE CURSA.
IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 85 SEGUIDORS PER DIA.

Informació de la 45a edició dels 3DTS

El proper dia 11 de gener de 2016 s'obriran les inscripcions pels 3dts d'enguany que es disputaran a Sant Joan de les Abadesses del 25 al 27 de Març. La data de tancament d'inscripcions serà el 25 de Febrer.

Procediment per la realització d'inscripcions

Degut a l'elevat nombre d'inscrits de la passada edició i als conflictes que a darrera hora vam tenir per intentar deixar fora de la cursa el menor nombre de corredors, aquest any anticipem les dates d'inscripció i modifiquem la gestió de les mateixes:
•Les inscripcions es realitzaran amb el formulari disponible a la pàgina web www.motoclubabadessses.cat. No s'admetran inscripcions per qualsevol altre mitjà.
•Els primers 150 inscrits correctament (formulari d'inscripció adequadament omplert i pagament dels drets mitjançant tarja de crèdit) tindran una plaça assegurada pels 3dts i rebran un e-mail de confirmació. Les inscripcions rebudes incorrectament o no pagades seran desestimades.
•Quan es superin les 150 primeres inscripcions, de la 151 en endavant restaran en llista d'espera.
•El 27 de febrer es realitzarà el sorteig dels pilots en llista d'espera. El Moto Club Abadesses informarà per e-mail als pilots que han obtingut una plaça per la cursa. Aquests seran acceptats un cop hagin fet el pagament dels drets d'inscripció, abans del 7 de març, mitjançant transferència bancària.
•No s'admetran inscripcions fora de termini.

Drets d'inscripció

Els drets d'inscripció són de 195€. Les categories Aleví, Juvenil i Cadet tenen una reducció del 35% amb un cost final de 125€.
Els drets d'inscripció inclouen:
•30 zones diàries (90 zones en total)
•1 samarreta commemorativa del trial
•Dinar o avituallament diari
•Un repostatge diari de gasolina, a la zona d'avituallament.
•Revista i adhesiu del trial
En el cas que un pilot que hagi satisfet els drets d'inscripció no pugui assistir al trial es retornaran els drets d'inscripció amb una penalització del 20%.

Llicències admeses per participar en el trial

Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
Pilots espanyols:
•LLICÈNCIA ÚNICA CE
•LLICÈNCIA ÚNICA
•LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA

Pilots estrangers:
És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 3 Dies Trial Santigosa 2016, indicant el codi UEM de la prova. S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 20 de març de 2016.

Pilots sense llicència (espanyols i estrangers):
La FCM permet participar als 3DTS 2016 amb la llicència social que podrà servir per a dues proves (2DTSC, per exemple) a un preu de 99€. Aquesta llicència es podrà tramitar directament el dia de les verificacions administratives, el dijous dia 24 de març, a l'Oficina de Cursa.
Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident.

En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT el dia de les verificacions administratives.

Juvenil - nascuts entre 2003 i 2005
Cadets - nascuts el 2001 i 2002