Logotip
3DTS 2016
25, 26 i 27 de març de 2016

Classificacions i Nota de Premsa d'aquesta 45ena edició dels 3DTS

El britànic James Dabill, pilot de Vertigo, es proclama campió absolut d'aquesta 45ena edició dels 3DTS

Aquest matí, els més de 200 pilots han anat sortint en intervals de mig minut des de dos quarts de 9 fins a les 11. El primer dorsal en sortir ha estat, en aquesta ocasió, el número 152 i correlativament han anat sortint els altres pilots.

El temps d'avui s'ha mantingut estable tot i que el dia ha estat més fred que ahir. El públic ha freqüentat les zones per veure l'habilitat dels pilots i acabar de gaudir del trial en aquesta última jornada.

Al llarg del matí, els pilots han hagut de superar 30 zones que acabaven en l'indoor. En els tres dies, els pilots han fet 90 zones diferents. El total del recorregut comptava d'uns 54 km per dia.

Aquesta tarda, a dos quarts de 8 s'ha fet l'entrega de premis al teatre centre de Sant Joan de les Abadesses. Els pilots britànics han fet un molt bon paper en aquest trial dominant alguns dels podis de les diferents categories.

El podi absolut ha estat finalment conquerit per James Dabill, britànic, seguit de Miquel Gelabert i Pol Tarrés en aquest ordre. Dabill, pilot Vertigo, s'ha proclamat campió d'aquesta 45ena edició dels 3DTS. Les marques novelles Vertigo i TRS han aconseguit fer-se lloc en el podi.

Posició

Pilot

James Dabill

Miquel Gelabert

Sherco

Pol Tarrés

TRS

Francesc Moret

Benoit Dagnicourt

Classificacions definitives 3DTS 2016 - diumenge 27 de març

Classificacions per categories 3DTS 2016

Classificacions per zones - diumenge 27 de març

Nota de premsa en pdf (català) - diumenge 27 de març

Nota de prensa en pdf (castellano) - domingo 27 de marzo

Classificacions i Nota de premsa dissabte 26 de març

La segona jornada d'aquesta 45ena edició dels Tres Dies de Trial Santigosa capgira la classificació

Aquest matí, els més de 200 pilots han anat sortint, igual que en la jornada inicial, l'un darrera l'altre en intervals de mig minut des de dos quarts de 9 fins a les 11. El primer dorsal en sortir ha estat, en aquesta ocasió, el número 75 i correlativament han anat sortint els altres pilots.

El temps en aquesta segona jornada ha millorat respecte al d'ahir. El sol ha set el protagonista d'aquest segon dia i no ha deixat de brillar en tot el dia. El fred d'ahir ha deixat pas a la calor. Gràcies a això, el públic s'ha animat més a sortir a veure l'habilitat dels pilots i ha freqüentat tota mena de zones del llarg del recorregut.

Al llarg de tota la jornada s'han hagut de superar 30 zones que acabaven en l'indoor. El total del recorregut comptava d'uns 54 km que es sumen als de la jornada d'ahir i es percebien en els pilots a mesura que arribaven al paddock.

L'ordre dels cinc favorits que es disputaran el podi ha canviat bastant en aquesta segona jornada. Hi ha un empat entre Dabill i Gelabert que per ara es disputen el primer lloc i entre Moret i Freixa. Benoit Dagnicourt ha entrat a la llista dels cinc primers deixant fora a Pol Tarrés.

Posició

Pilot