Logotip
18, 19 i 20 d’abril de 2014

Informació dels 3DTS 2014

3dts2014 1

Els propers 18, 19 i 20 d’abril de 2014, el Moto Club Abadesses celebrarà la 43a edició dels 3 Dies Trial Santigosa a Sant Joan de les Abadesses (Girona). Us avancem les principals característiques.

CIRCUIT

Un total de 40 km (per dia) de circuit 100% “Off-road”, passant per paratges únics i d’una bellesa extraordinària, fent d’aquest trial una experiència única.

PUNTUACIÓ NON STOP

Després de l’èxit de les últimes edicions, seguirem apostant per la fòrmula “Non Stop”, donant així més dinamisme a la cursa i sent fidels a l’essència d’aquest esport.

DIFICULTAT DE LES ZONES

Oportunitat única a Espanya de gaudir de 90 zones diferents en tres dies (30 zones/dia i diferents cada un dels 3 dies).
El criteri de marcatge serà de 30 zones/dia Non Stop sense variants. Les zones seran del nivell blau mitja/baix. Tanmateix i perquè el trial sigui competitiu per als pilots professionals, es marcaran 4 zones per dia d’un nivell superior, les quals estaran degudament senyalitzades.
En funció de la meteorologia les condicions del terreny poden ser molt canviants i poden modificar la dificultat de les zones i del circuit. No obstant això, el MCA intentarà actuar amb la màxima celeritat que sigui possible i farà les modificacions pertinents si així ho creu convenient.

LLICÈNCIES

Tipus de llicències permeses per a participar en els 3DTS 2014:

A) Els pilots de la Comunitat Catalana, poden participar amb la llicència de la Federació Catalana no homologada. Els pilots de les restants comunitats autònomes necessiten la llicència RFEM homologada. Un acord entre la Federació Catalana de Motociclisme i les federacions de Navarra, País Basc, Castella i Lleó i Madrid, permeten participar als 3DTS 2014 amb aquestes llicències. Per tant, serà possible també la participació als 3 DTS 2104 amb les següents llicències federatives:

- Llicència RFEM Homologada
- Llicència Federació Madrid
- Llicència Federació Castella i Lleó
- Llicència Federació País Basc
- Llicència Federació Navarra

B) Els pilots estrangers poden participar amb la seva llicència federativa nacional sempre que es presenti "la carta de sortida" (gratuïta) expeditada per la seva Federació Nacional tal i autoritzats per participar en una prova fora del seu país.

C) Llicència social: la FCM ofereix la "Llicència Social", la qual permet participar a qualsevol prova catalana de trial NO PUNTUABLE a cap competició oficial (3DTS,cota...). Aquesta llicencia ha de ser tramitada directament a la FCM abans del proper 14/4/2014 i té un cost de 100 €.

D) Llicència social 2 dies: la FCM ofereix la llicència "Social 2 dies" per poder competir als 3 DTS 2014, i s'ha de tramitar directament a la FCM abans del proper 14/04/2014 amb un cost de 49€.

IMPORTANT: les llicències (C) i (D) son vàlides per qualsevol pilot procedent de qualsevol nacionalitat i han de ser tramitades pel mateix pilot a la FCM abans del proper 14/04/2014.

EL MCA NO TRAMITARA CAP LLICÈNCIA. Cal tramitar-les a: www.fcm.cat / 934151184.

III TROFEU RICARDO PINET

El Trofeu Ricard Pinet va ser creat per mantenir viva la memòria de qui va ser el nostre Director de Cursa ininterrompudament des de la primera edició dels 3DTS l'any 1972 i que va ser un incansable promotor del Trial entre els més joves. Aquest trofeu s'atorgarà al pilot més jove que quedi millor classificat en els 3DTS.

INSCRIPCIONS

Per tal de fomentar la participació de pilots joves als 3DTS, un any més el Moto Club Abadesses ofereix un preu especial per a les inscripcions dels pilots més joves (Categories Juvenil, Cadet i Aleví) amb un descompte del 40% respecte al preu d'inscripció normal.

PILOTS:
Període d'inscripcions del 3 de març al 14 d’abril a través de la nostra pàgina web: www.motoclubabadesses.cat

SEGUIDORS:

3dts2014 2