Logotip
2DTSC 2016
15 i 16 d'octubre de 2016

Vuitena edició dels 2DTS - 15 i 16 d'octubre de 2016

Els propers 15 i 16 d'octubre de 2016, el Moto Club Abadesses organitzarà a Sant Joan de les Abadesses la vuitena edició dels 2 Dies Trial Santigosa-Clàssic (2DTSC). La competició manté el seu caràcter internacional, els participants podran gaudir d'un total de 40 zones diferents, 20 zones diferents cada un dels 2 dies amb un circuit de gran bellesa paisatgística.

INFORMACIÓ DE LA PROVA:
L'Oficina de Cursa s'obrirà dissabte a les 8:00h. i el diumenge a les 7:30h.
El dissabte, Les verificacions s'obriran a les 8:00h. el primer pilot sortirà a les 10 h.
El diumenge el primer pilot sortirà a les 8:00h.
NOVETATS:
El primer dia de cursa, dissabte, s'ha dissenyat un tram de circuit nou, el circuit será més llarg (24 Km) i per aquest motiu es farà:
Un REPOSTATGE DE BENZINA (només per al primer dia, dissabte) cada pilot haurà d'entregar a l'organització la seva benzina degudament identificada i amb BIDÓ HOMOLOGAT, no s'ameten bidons no homologats.
Un control d'avituallament amb beguda i fruita.
S'ESTABLEIXEN 3 NIVELLS DE DIFICULTAT:
NIVELL GROC 20 Zones/dia de dificultat molt baixa.
NIVELL VERD 20 Zones/dia de dificultat baixa.
NIVELL BLAU 20 Zones/dia de dificultat mitjana.
CATEGORIES:
PRE-65: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-72: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-80: Identificats amb el color VERD a les zones.
CLASSICS: Identificats amb el color GROC a les zones.
TRIALERS: Identificats amb el color VERD a les zones.
EXPERTS: Identificats amb el color BLAU a les zones.
LLICÈNCIES
Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
LLICÈNCIA ÚNICA CE
LLICÈNCIA ÚNICA
LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA
PILOTS ESTRANGERS:
És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 2 Dies Trial Santigosa Clàssic 2016, indicant el codi UEM de la prova Nº 40/213 (FIM EUROPE). : S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 11 d'octubre de 2016.
PILOTS SENSE LLICÈNCIA (ESPANYOLS I ESTRANGERS):
La FCM ofereix la llicència social 2 dies per poder competir als 2DTSC 2016. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat). Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident.
En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT el dia de les verificacions.
INSCRIPCIONS:
El preu de l'inscripció per a pilots es de 115€ inclou esmorzar dels 2 dies i samarreta, NO inclou la benzina del avituallament.

El preu de l'inscripció per a seguidors és de 15€/1dia i 25€/2dies inclou esmorzar. Hi ha un màxim de 40 seguidors autoritzats/dia.

Contactar-nos