Logotip
3DTS 2014
18, 19 i 20 d’abril de 2014

Cinquena edició dels 2DTSC

Els propers 18 i 19 d'octubre de 2014, el Moto Club Abadesses organitzarà a Sant Joan de les Abadesses la cinquena edició dels 2 Dies Trial Santigosa-Clàssic (2DTSC). La competició manté el seu caràcter internacional i l'organització està treballant perquè aquest any es puguin gaudir de noves zones. Els participants podran disfrutar d'un total de 40 zones diferents, 20 zones diferents cada un dels 2 dies amb un circuit de gran bellesa paisatgística.

REGLAMENT

El reglament de la competició manté les mateixes característiques que la passada edició.
S'estableixen 3 nivells de dificultat:
- NIVELL GROC 20 Zones/dia de dificultat molt baixa.
- NIVELL VERD 20 Zones/dia de dificultat baixa.
- NIVELL BLAU 20 Zones/dia de dificultat mitjana.

CATEGORIES

- PRE-65: Identificats amb el color GROC a les zones.
- PRE-72: Identificats amb el color GROC a les zones.
- PRE-80: Identificats amb el color VERD a les zones.
- CLASSICS: Identificats amb el color GROC a les zones.
- TRIALERS: Identificats amb el color VERD a les zones.
- EXPERTS: Identificats amb el color BLAU a les zones.

LLICÈNCIES

A) Els pilots de la Comunitat Catalana poden participar amb la llicència de la Federació Catalana no homologada. Els pilots de les restants comunitats autònomes necessiten la llicència RFEM homologada. Estem a l'espera que la FCM ens informi si hi haurà convalidació de llicències amb la Comunitat Valenciana i Aragó.

B) Els pilots estrangers poden participar amb la seva llicència federativa nacional sempre que es presenti la carta de sortida (gratuïta) expedida per la seva Federació Nacional.

C) Llicència social: la FCM ofereix la llicència social, la qual permet participar a qualsevol prova catalana de trial NO PUNTUABLE. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat) abans del proper 16/10/2014 i te un cost de 100 €.

D) Llicència social 2 dies: la FCM ofereix la llicència social 2 dies per poder competir als 2DTSC 2014. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.catabans del proper 16/10/2014 i te un cost de 49 €.

IMPORTANT: les llicències (C) i (D) son vàlides per qualsevol pilot procedent de qualsevol nacionalitat i han de ser tramitades pel mateix pilot a la FCM abans del proper 16/10/2014 a través de www.fcm.cat

EL MCA NO TRAMITARÀ CAP LLICÈNCIA

INSCRIPCIONS

Es podran realitzar a partir del 20 de setembre a través de la nostra pàgina web.

Més articles...

Contactar-nos