Logotip

3DTS 2017
14, 15 i 16 d'abril de 2017

Inscripcions per als seguidors dels 3DTS 2017

Del 5 al 17 de març, període d'inscripcions per als seguidors dels 3 Dies Trial Santigosa 2017.

Per a més informació, consulteu l'article: 5 de març: Obertura de les inscripcions per als seguidors dels 3DTS que trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Per registrar la vostra inscripció com a seguidor/a, cliqueu al baner INS. SEGUIDORS a la part dreta, ompliu les dades i formalitzeu el pagament per completar el procés.

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més, per fer-nos confiança!

El pròxim divendres 3 de març es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera. Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

Ben aviat més informació sobre la pròxima edició dels 3DTS!

5 de març: Obertura de les inscripcions per als seguidors dels 3DTS

A causa de la falta de control i massificació que es pot produir a causa dels seguidors motoritzats i a la necessitat de prevenir l'hipotètic risc de transmissió d'infeccions d'origen biològic a través de rodes i botes, el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya demana el control sobre els seguidors amb moto. Per aquest motiu i per ordre del Departament de Medi Ambient, els seguidors autoritzats estan obligats a passar diàriament el control preventiu de sanejament amb desinfecció de botes i rodes. Només podran seguir el circuit de la prova els seguidors amb moto de trial que disposin de l'autorització de l'organització. No hi haurà acreditació especial per a motxillers, sinó que s'han d'acreditar com a seguidors.

Els seguidors autoritzats han de tenir la motocicleta de trial degudament matriculada i amb assegurança en vigor. Està prohibit per als seguidors fer les zones dels 3DTS.

No s'autoritzaran seguidors amb motos que no siguin de trial. Els Mossos d'Esquadra, Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat. La competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit i els seguidors són els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.

L'organització facilitarà als seguidors petos acreditatius per al seguiment de la prova, i estaran obligats a portar-lo de forma visible durant el seguiment de la prova. Els seguidors autoritzats estaran obligats a signar un document de compromís per a complir les normes fixades per l'organització.

DATES I PREU D'INSCRIPCIÓ

Els seguidors s'hauran de registrar del 5 al 17 de març a través de la nostra pàgina web i pagar el servei d'avituallament i proveïment de gasolina.

1 DIA: 40 € (1 dinar + un repostatge de benzina diari)
2 DIES: 60 € (2 dinars + un repostatge de benzina diari)
3 DIES: 80 € (3 dinars + un repostatge de benzina diari)

NO S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS POSTERIORS AL DIA 17 DE MARÇ I TAMPOC A L'OFICINA DE CURSA.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 85 SEGUIDORS PER DIA.

El 16 de gener de 2017 s’obre el període d’inscripcions de la 46a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

El pròxim 16 de gener de 2017 s'obriran les inscripcions per la 46a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 14, 15 i 16 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Amb la finalitat de mantenir la qualitat i la sostenibilitat mediambiental dels 3DTS, el Moto Club Abadesses ha limitat el nombre màxim de participants. Seran 190 els pilots que prendran la sortida en la pròxima edició de la prova. Els primers 150 inscrits que presentin el formulari d'inscripció degudament omplert i hagin realitzat el pagament dels drets tindran una plaça assegurada per córrer els 3DTS. Les inscripcions incorrectes o les sol·licituds que no hagin completat el procés formalitzant el pagament seran desestimades.

Les places restants, un cop superats els 150 inscrits, restaran en llista d'espera fins al dia 1 de març, data de tancament de les inscripcions. No s'admetran inscripcions fora de termini.

Totes aquestes inscripcions entraran en el sorteig que es realitzarà per tal d'obtenir una plaça per la cursa. Un cop realitzat el sorteig es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament a través de la mateixa plataforma a la pàgina web de l'entitat.

El preu de la inscripció és de 215€. Aquests drets d'inscripció inclouen 30 zones diàries (90 zones en total), 1 samarreta commemorativa de l'edició, el dinar o l'avituallament diari, un repostatge diari de gasolina i la revista i l'adhesiu del trial.
En el cas que un pilot hagi satisfet els drets d'inscripció i no pugui assistir al trial es retornarà l'import amb una penalització.

El Moto Club Abadesses segueix treballant per oferir un trial de qualitat, totalment respectuós i compromès amb el compliment dels requisits mediambientals, i amb un alt grau d'exigència organitzativa, per continuar essent un referent de primer nivell.

ASJCCRDDGI GCATFCM