Logotip
21 i 22 d'octubre de 2017

2DTSC 2017

9a edició · 2 Dies Trial Santigosa Clàssic
NOTA DE PREMSA: 135 pilots a la novena edició dels 2 Dies Trial Santigosa Clàssic
REPOSTATGE DE BENZINA: ACTUALITZACIÓ! > Finalment hi haurà repostatge de benzina els dos dies, també diumenge. Inicialment, s'havia dit només dissabte. Es compta que seran necessaris, com a màxim 2,5 litres per dia. Els pilots hauran de proporcionar a l'organització la seva benzina degudament identificada i dins d'un bidó homologat. No s'admetran bidons no homologats.
HORARI DE SORTIDA: Dissabte 21 d'octubre

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies a tots, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Inscripcions seguidors: Donat que queden algunes places lliures de seguidors per al diumenge, el formulari segueix actiu.

Novena edició dels 2 Dies Trial Santigosa Clàssic (2DTSC)

El Moto Club Abadesses es prepara per a la novena edició dels 2 Dies Trial Santigosa- Clàssic (2DTSC), que tindrà lloc a Sant Joan de les Abadesses, els dies 21 i 22 d'octubre de 2017.

La competició manté el seu caràcter internacional, els participants podran gaudir d'aproximadament de 40 zones diferents, 20 zones diferents cada dia amb un circuit de gran bellesa paisatgística, tret diferencial del trial de Santigosa.

2 DIES TRIAL SANTIGOSA - CLÀSSIC
NOTA DE PREMSA - Obertura de les inscripcions per una nova edició dels 2 Dies Trial Santigosa Clàssic
INFORMACIÓ DE LA PROVA:
L'Oficina de Cursa obrirà dissabte a les 8.00 h, i diumenge a les 7.30 h.
El dissabte les verificacions començaran a les 8.00 h. El primer pilot sortirà a les 10.00 h.

REPOSTATGE DE BENZINA. ACTUALITZACIÓ! > Finalment hi haurà repostatge de benzina els dos dies, també diumenge. Inicialment, s'havia dit només dissabte. Es compta que seran necessaris, com a màxim 2,5 litres per dia. Els pilots hauran de proporcionar a l'organització la seva benzina degudament identificada i dins d'un bidó homologat. No s'admetran bidons no homologats.

Hi haurà, també, un control d'avituallament amb beguda i fruita.

El diumenge el primer pilot sortirà a les 8.00 h.
NOVETATS:
Per aquesta edició dels 2DTSC s'estableixen 4 nivells de dificultat. S'ha creat una nova categoria anomenada "Iniciació Clàssic", identificada a les zones amb el color blanc, i que serà de dificultat molt baixa i molt assequible, a les zones i al circuit, per tal que els corredors amb un nivell de pilotatge més baix puguin participar i gaudir de la prova.
4 NIVELLS DE DIFICULTAT:
NIVELL BLANC 17 zones (ds.) / 16 zones (dg.). Zones fàcils i molt assequibles.
NIVELL GROC 17 zones (ds.) / 16 zones (dg.) de dificultat molt baixa.
NIVELL VERD 20 Zones/dia de dificultat baixa.
NIVELL BLAU 20 Zones/dia de dificultat mitjana.
CATEGORIES:
INICIACIÓ: Identificats amb el color BLANC a les zones.
PRE-65: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-72: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-80: Identificats amb el color VERD a les zones.
CLASSICS: Identificats amb el color GROC a les zones.
TRIALERS: Identificats amb el color VERD a les zones.
EXPERTS: Identificats amb el color BLAU a les zones.
LLICÈNCIES
Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
LLICÈNCIA ÚNICA CE
LLICÈNCIA ÚNICA
LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA
Important: No s'admet la llicència UFOLEP per a la participació en aquesta prova
PILOTS ESTRANGERS:

És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 2 Dies Trial Santigosa Clàssic 2017, indicant el codi de la prova Fim Europe (74/116). S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 17 d'octubre de 2017.

PILOTS SENSE LLICÈNCIA (ESPANYOLS I ESTRANGERS):
La FCM ofereix la llicència social 2 dies per poder competir als 2DTSC 2017. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat). Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident. En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT el dia de les verificacions.
INSCRIPCIONS:
El preu de l'inscripció per a pilots és de 115 €, inclou l'esmorzar dels dos dies i una samarreta.

El preu de l'inscripció per a seguidors és de 15 € /1dia i 25 € /2dies, inclou l'esmorzar. Hi ha un màxim de 45 seguidors autoritzats/dia.

Les inscripcions es tancaran a les 24 h del 17 d'octubre de 2017 i no s'acceptaran inscripcions posteriors. Tampoc durant el mateix dia de la cursa.

2 Dies Trial Santigosa - Clàssic

Els dies 21 i 22 d'octubre de 2017, a Sant Joan de les Abadesses.

Inscripcions disponibles al baner lateral. Realitza ja la teva inscripció!

Ben aviat, més informació i totes les novetats!

2dtsc-2017

Més articles...