Logotip
3DTS 2015
3, 4 i 5 d'abril de 2015

El Motoclub Abadesses presenta la 44a Edició dels 3 Dies Trial Santigosa

Els propers 3, 4 i 5 d'abril de 2015, el Moto Club Abadesses celebrarà la 44a edició dels 3 Dies Trial Santigosa a Sant Joan de les Abadesses (Girona). Us avancem les principals característiques.

CIRCUIT

Un total de 40 km (per dia) de circuit 100% "Off-road", passant per paratges únics i d'una bellesa extraordinària, fent d'aquest trial una experiència única.

PUNTUACIÓ NON STOP. ZONA INDOOR: MODIFICACIÓ

Donat l'èxit de les ultimes edicions, seguirem apostant per la formula "non stop",donant així més dinamisme a la cursa i sent fidels a l'essència d'aquest esport. La zona de la margera i la zona indoor tindran un marcatge i una puntuació diferent, i totes dues comptaran per la classificació.

DIFICULTAT DE LES ZONES

Oportunitat única a Espanya de gaudir de 90 zones diferents en tres dies, (30 zones/dia i diferents cada un dels 3 dies).

El criteri de marcatge serà de 30 zones/dia non stop sense variants. Les zones seran del nivell blau mitja/baix; tanmateix i a fi efecte que el trial sigui competitiu per als pilots professionals es marcaran 4 zones per dia d'un nivell superior, les quals estaran degudament senyalitzades.

En funció de la meteorologia les condicions del terreny poden ser molt canviants i poden modificar la dificultat de les zones i del circuit. No obstant això el MCA intentarà actuar amb la màxima celeritat que sigui possible i farà les modificacions pertinents si així ho creu convenient.

LLICÈNCIES

Els pilots de la Catalunya poden participar amb la llicència de la Federació Catalana no homologada. Els pilots de les restants comunitats autònomes necessiten la llicència RFEM homologada, excepte les que tenen conveni amb la FCM, que són Castella i Lleó, Aragó, Navarra i València.
També poden participar amb la llicència social anual i la llicència social de 2 dies de la FCM.

Els pilots estrangers poden participar amb la seva llicència federativa nacional sempre que es presenti "la carta de sortida" (gratuïta) expedida per la seva Federació Nacional autoritzats per participar en una prova fora del seu país.

III TROFEU RICARDO PINET

El Trofeu Ricard Pinet va ser creat per mantenir viva la memòria de qui va ser el nostre Director de Cursa ininterrompudament des de la primera edició dels 3DTS l'any 1972 i que va ser un incansable promotor del Trial entre els més joves. Aquest trofeu s'atorgarà al pilot més jove que quedi millor classificat en els 3DTS.

INSCRIPCIONS

Per tal de fomentar la participació de pilots joves als 3DTS, un any més el Moto Club Abadesses ofereix un preu especial per a les inscripcions dels pilots més joves (Categories Juvenil, Cadet i Aleví) amb un descompte del 40% respecte al preu d'inscripció normal.

Enguany la inscripció inclourà, a més del dinar de l'avituallament dels 3 dies al control horari, la samarreta commemorativa, la revista i l'adhesiu dels 3DTS 2015 com és habitual, també dóna dret a un proveïment de gasolina diari per pilot, de manera que no caldrà que els participants la portin.

PILOTS:

Període d'inscripcions de l'1 al 30 de març de 2015 a través de la nostra pàgina web. Límit de 200 pilots.
www.motoclubabadesses.cat

SEGUIDORS:

Període d'inscripcions de l'1 al 30 de març de 2015 a través de la nostra pàgina web. Límit de 75 seguidors per dia.
www.motoclubabadesses.cat

Contactar-nos