3DTS 2018

30, 31 de març i 1 d'abril

Lliurament de premis: I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El passat 8 d'abril va finalitzar el termini d'admissions de les fotografies per participar en el I Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'

S'han rebut quasi un centenar de fotografies de més de 30 participants! A tots i totes, moltes gràcies per la vostra participació.

El veredicte es va realitzar el proppassat 10 d'abril i es farà públic en l'acte de lliurament de premis que tindrà lloc el pròxim dissabte 5 de maig, a les 11 hores, al claustre del Palau de l'Abadia (Plaça de l'Abadia, 9. Sant Joan de les Abadesses.

Us hi esperem!

david-fajula-web

Foto: © David Fajula

3 Dies Trial Santigosa 2018

3 DIES TRIAL SANTIGOSA 2018
CLASSIFICACIÓ 47a EDICIÓ DELS 3 DIES TRIAL SANTIGOSA
CLASSIFICACIÓ PER CATEGORIES
Classificació DIA 3: Puntuacions per zona
Nota de premsa: Gabriel Marcelli es proclama campió absolut de la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa
Classificació DIA 2: Classificació per categoria
Classificació DIA 2: Puntuacions per zona
Nota de premsa: Moret continua liderant la classificació, un punt per davant de Marcelli i Casales.
HORARI DE SORTIDA Diumenge 1 d'abril
Classificació DIA 1: Classificació per categoria
Classificació DIA 1: Puntuacions per zona
Nota de premsa: Francesc Moret lidera els 3 Dies Trial Santigosa, en la primera jornada.
Llista d'inscrits 47a edició 3 Dies Trial Santigosa

Rècord d’inscripcions i de pilots estrangers a la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

cartell-3dts18-baixa

Els 3DTS més internacionals
El Moto Club Abadesses ja ho té tot llest per encarar la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, els pròxims 30 i 31 de març, i 1 d'abril de 2018. La prova d'enguany ve marcada per l'èxit de participació, ja que s'han cobert totes les places que l'organització havia marcat com a límit per poder continuar oferint i garantint un trial de qualitat i respectuós amb el medi ambient. Les primeres 130 places amb entrada directa van exhaurir-se el mateix dia de l'obertura de les inscripcions en poc més de dotze hores. Hi haurà pilots del Regne Unit, Noruega, Israel, Suïssa, Suècia, Escòcia, Alemanya, França... a més d'una trentena de pilots estatals de fora de Catalunya. Finalment, més de 50 pilots en varen quedar fora i no podran córrer aquest any. Els 3DTS 2018 comptaran amb la participació d'un total de 233 pilots.

Els noms propis
L'hepta-campió del món Dougie Lampkin (Vertigo), Jorge Casales (Vértigo) i Oriol Noguera (JOTAGAS) són els principals favorits pel pòdium. En dones, tindrem l'oportunitat excepcional de tornar a veure a Laia Sanz (13 títols mundials de Trial), que s'enfrontarà a la segona classificada del darrer campionat, Sandra Gómez (Gas Gas); i a l'alemanya Theresa Bäuml (Montesa), tercera classificada; i a les catalanes Berta Abellán i Maria Giró (4a i 8a, respectivament).

Continue Reading

Novetat! I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El Moto Club Abadesses i el Grup Fotogràfic Abadesses convoquen el I Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'.

Premis molt atractius per a les millors fotografies!

Consulta les bases aquí i anima't a participar-hi!

david-fajula-web

Foto: © David Fajula

26 de febrer: Obertura de les inscripcions per als seguidors

El dilluns 26 de febrer (10.00 h) s'obriran les inscripcions per a participar com a seguidors en els 3DTS 2018!

A partir de la data indicada estarà disponible el formulari.

Tota la informació al baner d'inscripció lateral.

El 8 de gener s’obre el període d’inscripcions de la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

El 8 de gener de 2018 (00.00h) s'obren les inscripcions per la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 30 i 31 de març i 1 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Continue Reading

Més articles...