El 8 de gener s’obre el període d’inscripcions de la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

El 8 de gener de 2018 (00.00h) s'obren les inscripcions per la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 30 i 31 de març i 1 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Amb la finalitat de mantenir la qualitat i la sostenibilitat mediambiental dels 3DTS, el Moto Club Abadesses ha limitat el nombre màxim de participants. Seran 200 els pilots que prendran la sortida en la pròxima edició de la prova. Els primers 130 inscrits que presentin el formulari d'inscripció degudament omplert i hagin realitzat el pagament dels drets tindran una plaça assegurada per córrer els 3DTS. Les inscripcions incorrectes o les sol·licituds que no hagin completat el procés formalitzant el pagament seran desestimades.

Les places restants, un cop superats els 130 inscrits, restaran en llista d'espera fins al dia 21 de febrer, data del tancament de les inscripcions. No s'admetran inscripcions fora de termini.

Totes aquestes inscripcions entraran en el sorteig que es realitzarà per tal d'obtenir una plaça per la cursa. Un cop realitzat el sorteig es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament a través de la mateixa plataforma a la pàgina web de l'entitat.

El preu de la inscripció és de 225€. Aquests drets d'inscripció inclouen 30 zones diàries (90 zones en total), 1 samarreta commemorativa de l'edició, el dinar o l'avituallament diari, un repostatge diari de gasolina i la revista i l'adhesiu del trial.
En el cas que un pilot hagi satisfet els drets d'inscripció i no pugui assistir al trial es retornarà l'import amb una penalització. (Més informació al baner lateral d'inscripció)

El Moto Club Abadesses segueix treballant per oferir un trial de qualitat, totalment respectuós i compromès amb el compliment dels requisits mediambientals, i amb un alt grau d'exigència organitzativa, per continuar essent un referent de primer nivell.

ASJCCRDDGI GCATFCM