• Realitzada el passat diumenge 10 de juliol als voltant de l'Ermita de Sant Antoni de Pàdua a Sant Joan de les Abadesses

El passat cap de setmana, el Motoclub Abadesses amb el suport de la Unió Catalana de BikeTrial, l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses i Planet Trial, va organitzar la segona de les tres proves que conformen tant el Campionat de Catalunya com el Campionat d’Espanya de BikeTrial 2022. Un total de 80 participants van voler ser partícips de les zones d’aquest magnífic entorn al voltant de l'Ermita de Sant Antoni, en un terreny amb forts desnivells i grans pedres i arrels, esdevenint un gran espectacle tant per participants com per tots els seguidors que es van desplaçar fins a la comarca per gaudir d’aquesta nova edició. Participants d’arreu del territori català es van donar cita a Sant Joan de les Abadesses, així com d’altres procedències com Astúries, Andalusia, País Valencià, Comunitat de Madrid o País Basc. Destacar també la presència de molts dels integrants de la Selecció Catalana de BikeTrial, reconeguda internacionalment com a nació i vigent medalla d’or al Campionat d’Europa de 2021.

El Director organitzatiu de la prova i President de la Unió Catalana de BikeTrial, Jordi Casablanca, valorava molt satisfactòriament el resultat d’aquesta segona prova del campionat: “ha sigut tot un honor i un plaer poder organitzar la segona edició ja del Campionat de Catalunya de BikeTrial  i enguany que hagi sigut puntuable també pel Campionat d’Espanya. Sant Joan de les Abadesses és un autèntic paradís per la pràctica del BikeTrial i a l’organitzar aquestes proves, a part de l’impacte econòmic que suposa per la comarca, donem a conèixer un lloc ideal per venir a entrenar i poder gaudir de tot l’entorn i serveis que envolta. Gràcies a la col.laboració del Moto Club Abadesses, l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses i a l'escola de BikeTrial PROTRIALS, hem pogut gaudir d’una magnífica jornada biketrialera en familia, on el bon ambient i el xou dels participants ha imperat en tot moment. Crec que entre totes i tots hem sabut compartir i transmetre la nostra il.lusió d’aquesta disciplina tan divertida i que tan ens agrada, i el resultat ha sigut un magnífic espectacle. No podíem conmemorar de millor forma el 30 aniversari del BikeTrial.”

Feu clic aquí per consultar les classificacions en les diferents categories.

52207512574 a9df1fa76f b

>>> Vés a la galeria de fotos

Autoria: © Antonio Gris Pérez