3DTS 2019

19, 20 i 21 d'abril

Els '3DTS' revaliden el seu èxit i, novament, reunirán a St. Joan de les Abadesses els millors pilots de trial del món

Mig segle des del primer trial de Santigosa, d'un dia de durada. La prova encara la seva 48a edició amb la mirada posada en el 50è aniversari dels 3DTS.

3DTS-2019

Els 3DTS segueixen en línia ascendent i es tornen a superar tots els rècords

El Moto Club Abadesses ja ho té, pràcticament, tot llest per a la realització de la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, els pròxims 19, 20 i 21 d'abril de 2019. La prova enguany torna a estar marcada per l'acceptació i l'èxit de participació.

El 21 de gener, a les 19 hores, s'obrien les inscripcions dels 3DTS 2019. Es van registrar les 100 primeres inscripcions, amb plaça assegurada, en només 12 minuts. Cobrint totes les places amb adjudicació directa en un temps rècord i superant novament totes les previsions de l'organització.

El Moto Club continua fixant un nombre màxim de participants per poder continuar oferint un trial de qualitat i respectuós amb el medi ambient.

Continue Reading

II Concurs Fotogràfic '3 Dies Trial Santigosa'

El Moto Club Abadesses i el Grup Fotogràfic Abadesses convoquen el II Concurs Fotogràfic + Concurs Instagram '3 Dies Trial Santigosa'.

Premis molt atractius per a les millors fotografies!

Consulta les bases aquí i anima't a participar!

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premi a la millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

11 de març: Obertura de les inscripcions per a motxillers i seguidors

Obertes les inscripcions per a participar com a motxiller (amb llicència) o com a seguidor en els 3DTS 2019!

Enguany, hi haurà una acreditació especial per a motxillers amb llicència, per tant, cal diferenciar entre la inscripció de motxiller i la inscripció de seguidor.

- El motxiller és aquella persona que en possessió de llicència federativa assisteix a un pilot participant a la prova.

- El seguidor és aquella persona que s'inscriu per seguir la prova. Pot assistir, si s'escau, a un pilot determinat però no disposa de llicència de motxiller.

Feu aquesta distinció abans de realitzar la vostra inscripció i accediu al formulari correcte.

Més informació i inscripcions al baner lateral.

Formulari d'inscripció per a equips

A continuació, trobareu l'enllaç per poder inscriure-us com a equip. Enguany, no s'atendran sol·licituds d'agrupacions, sinó que és imprescindible accedir al formulari i inscriure's com a equip. Això donarà dorsals contigus i garantirà la sortida conjunta.

Heu de tenir en compte que la inscripció per equips és per a 3 pilots. Podeu inscriure-us dos pilots però l'equip no puntuarà ni es classificarà pel trofeu d'equips.

FORMULARI INSCRIPCIÓ EQUIPS (INSCRIPCIONS TANCADES - Data màxima 1 d'abril)

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més, per fer-nos confiança!

El divendres 15 de febrer es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera. Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

Més articles...