3DTS 2021

9, 10 i 11 d'octubre

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més!

El divendres 23 de juliol es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera.

Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

* Les inscripcions per a motxillers (amb llicència) i seguidors s'obriran el dia 20/09/21, aviat informarem del procediment.

Gas als 3DTS 2021!

Formulari inscripció +100

Us informem que hem assolit les 100 inscripcions amb plaça assegurada pels #3DTS 2021!

D'ara en endavant, totes les inscripcions restaran en llista d'espera fins al sorteig (23 de juliol).

3DTS 2021 | Obrim les inscripcions!!!

inscripcions baner 1

Atents! Pròximament tota la informació dels #3DTS2021

loading lq

#Som3DTS

Amb la nostàlgia de no poder celebrar, per segon any consecutiu, a causa de la pandèmia, els 3 Dies Trial Santigosa per Setmana Santa i, amb la mirada posada en la celebració del cinquantenari, us animem a publicar fotografies i vídeos antics dels #3DTS

Dels anys setanta, vuitanta i noranta... Omplim les xarxes de records!

Des del Moto Club Abadesses us animem a participar en aquesta iniciativa compartint les vostres fotografies històriques amb l'etiqueta #Som3DTS

Podeu acompanyar-ho d'un petit text identificatiu i la data, si es coneix.

Recuperem la nostra història, projectem el nostre futur!

som3dts 4

El Moto Club Abadesses denuncia bretolades al Bike Parc

Des de l'entitat volem denunciar els actes incívics que ha patit el Bike Parc recentment. Els fets van ocórrer la setmana passada i són nombrosos els danys i desperfectes que ha patit la instal·lació. Les tanques, la cadena d'accés i els diferents materials que hi ha instal·lats per a la pràctica del bici trial han estat malmesos.

Cal destacar que aquest parc està destinat a la pràctica de l'esport. L'escola de trial del Moto Club Abadesses imparteix els seus cursets i els joves pilots entrenen i es formen en la disciplina del trial.

No es tracta d'un parc infantil públic destinat al lleure. Darrere d'aquesta instal·lació hi ha una feina incansable per part de l'entitat i de totes les persones que hi col·laboren amb un únic objectiu: el gaudi de l'esport i la formació dels més joves.

Actes com els succeïts tiren per terra els esforços realitzats per una entitat sense ànim de lucre que, amb aquesta línia d'actuació, té com a finalitat fomentar l'esport, facilitar l'accés a la formació i a la pràctica i alhora promoure la transmissió de valors esportius, entre el jovent. Actituds positives com el respecte i la convivència són valors que des del Club es treballen des de la mateixa escoleta que ocupa les instal·lacions que s'han destrossat.

L'entitat ho ha posat en coneixement del Consistori i la Policia Local.

1 3 4 7

8 6 5 10

NOVA DATA PELS · 3 DIES TRIAL SANTIGOSA · 2021

Davant la situació actual per a la contenció de la Covid-19, el Moto Club Abadesses emet aquest comunicat per informar d'un canvi de dates de l'edició dels 3 Dies Trial Santigosa: la prova se celebrarà al mes d'octubre.
La decisió d'ajornar el calendari es pren davant la situació excepcional d'emergència sanitària, per tal d'evitar al màxim el risc de contagis per coronavirus i tenint en compte que la incertesa de l'evolució de la pandèmia a curt termini que fa pensar en la inviabilitat de celebrar els 3DTS, com és habitual, per Setmana Santa.

La tradicional cita amb el món del motor que cada any té lloc, per aquestes assenyalades dates, a Sant Joan de les Abadesses, haurà d'esperar i els 3DTS d'enguany es faran els dies 9, 10 i 11 d'octubre.

Després de la cancel·lació definitiva de l'edició de l'any 2020 aquesta torna a ser una decisió difícil per l'entitat però seguim amb la ferma intenció de vetllar per la salut i seguretat de totes i tots i alhora intentar garantir al màxim la celebració de la prova en les dates previstes.

En aquest sentit, cal subratllar que el calendari aprovat queda supeditat a la situació d'evolució de la pandèmia i que serà necessari adaptar-nos a les circumstàncies i possibles limitacions d'organització.

Recordem que podeu consultar la nostra pàgina web o seguir-nos a les xarxes socials per disposar de la informació més actualitzada.

nova-data-3dts21

Més articles...