3DTS 2019

19, 20 i 21 d'abril

II Concurs Fotogràfic · 3 Dies Trial Santigosa

? Premi a la millor sèrie: Joan Caballero (Ripoll)

?  Primer premi a la millor fotografia: Marc Sellés (Sant Hipòlit de Voltregà)

? Segon premi a la millor fotografia: Xevi Molas (Roda de Ter)

? Premi a la millor fotografia. Categoria infantil: Marc Planella (Besalú)

?? Premi a la millor fotografia. Concurs Instagram: Facund Pérez (L'Esquirol)

Felicitats als premiats i gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Ben aviat galeria de fotografies finalistes i premiades.

Lliurament de premis: II Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El 28 d'abril va finalitzar el termini d'admissions de les fotografies per participar en el II Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'

S'han rebut fotografies de quasi una trentena de participants! A tots i totes, moltes gràcies per la vostra participació.

El veredicte es va realitzar el proppassat 8 de maig i es farà públic en l'acte de lliurament de premis que tindrà lloc el pròxim dissabte 18 de maig, a les 11.30 hores, al segon pis del Palau de l'Abadia. (Plaça de l'Abadia, 9. Sant Joan de les Abadesses).

Us hi esperem!

Joan Masdeu

Foto: Joan Masdeu. Premi a la segona millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

3 Dies Trial Santigosa 2019

3 DIES TRIAL SANTIGOSA 2019
CLASSIFICACIÓ ABSOLUTA 48a edició 3 DIES TRIAL SANTIGOSA
Nota de premsa: Miquel Gelabert, pilot de Sherco, es proclama campió dels '3 Dies Trial Santigosa'.
CLASSIFICACIÓ DIA 3 - Classificació per categories
CLASSIFICACIÓ DIA 2 - Classificació per categories
HORARI DE SORTIDA: Diumenge 21 d'abril
CLASSIFICACIÓ DIA 1 - Classificació per categories
Nota de premsa: Màxima igualtat entre els favorits dels '3 Dies Trial Santigosa', en la primera jornada.
HORARI DE SORTIDA: Dissabte 20 d'abril
ACTUALITZACIÓ: LLista d'inscrits 48a edició dels '3 Dies Trial Santigosa'

Els '3DTS' revaliden el seu èxit i, novament, reunirán a St. Joan de les Abadesses els millors pilots de trial del món

Mig segle des del primer trial de Santigosa, d'un dia de durada. La prova encara la seva 48a edició amb la mirada posada en el 50è aniversari dels 3DTS.

3DTS-2019

Els 3DTS segueixen en línia ascendent i es tornen a superar tots els rècords

El Moto Club Abadesses ja ho té, pràcticament, tot llest per a la realització de la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, els pròxims 19, 20 i 21 d'abril de 2019. La prova enguany torna a estar marcada per l'acceptació i l'èxit de participació.

El 21 de gener, a les 19 hores, s'obrien les inscripcions dels 3DTS 2019. Es van registrar les 100 primeres inscripcions, amb plaça assegurada, en només 12 minuts. Cobrint totes les places amb adjudicació directa en un temps rècord i superant novament totes les previsions de l'organització.

El Moto Club continua fixant un nombre màxim de participants per poder continuar oferint un trial de qualitat i respectuós amb el medi ambient.

Continue Reading

II Concurs Fotogràfic '3 Dies Trial Santigosa'

El Moto Club Abadesses i el Grup Fotogràfic Abadesses convoquen el II Concurs Fotogràfic + Concurs Instagram '3 Dies Trial Santigosa'.

Premis molt atractius per a les millors fotografies!

Consulta les bases aquí i anima't a participar!

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premi a la millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

11 de març: Obertura de les inscripcions per a motxillers i seguidors

Obertes les inscripcions per a participar com a motxiller (amb llicència) o com a seguidor en els 3DTS 2019!

Enguany, hi haurà una acreditació especial per a motxillers amb llicència, per tant, cal diferenciar entre la inscripció de motxiller i la inscripció de seguidor.

- El motxiller és aquella persona que en possessió de llicència federativa assisteix a un pilot participant a la prova.

- El seguidor és aquella persona que s'inscriu per seguir la prova. Pot assistir, si s'escau, a un pilot determinat però no disposa de llicència de motxiller.

Feu aquesta distinció abans de realitzar la vostra inscripció i accediu al formulari correcte.

Més informació i inscripcions al baner lateral.

Més articles...