3DTS 2019

19, 20 i 21 d'abril

Llista provisional d'inscrits 3DTS 2019

A continuació podeu consultar la llista d'inscrits pels 3 Dies Trial Santigosa 2019.

Aquesta llista és provisional. El Moto Club Abadesses enviarà per email l'enllaç per realitzar el pagament als pilots que hagin obtingut una plaça en el sorteig. Aquests pilots seran acceptats definitivament un cop hagin fet el pagament dels drets d'inscripció. El termini per realitzar el pagament finalitzarà el dia 24 de febrer. Els pilots que no el formalitzin en el termini establert perdran la plaça.

Aquest llistat no recull l'assignació de dorsals ni l'ordre de sortida. Un cop confirmat el llistat definitiu d'inscrits s'habilitarà un formulari en línia per sol.licitar la formació d'equips (agrupacions per a sortida conjunta).

LLISTAT PROVISIONAL D'INSCRITS 3DTS 2019

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més, per fer-nos confiança!

El pròxim divendres 15 de febrer es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera. Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

Informacions d'interès · 3DTS 2019

Informació sobre les inscripcions · Pilots

Reglament 3DTS 2019 (Pròximament)

Informació sobre les inscripcions · Seguidors (Pròximament)

El dia 11 de març, a les 19 hores, s'obriran les inscripcions per als SEGUIDORS. Ben aviat, publicarem tota la informació relacionada.

Establiments d'allotjament i restauració: On dormir / On menjar

El 21 de gener s’obre el període d’inscripcions de la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

El 21 de gener de 2019 (19.00 h) s'obren les inscripcions per la 48a edició dels 3 Dies Trial Santigosa que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses els dies 19, 20 i 21 d'abril.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint el procediment habitual. A partir de la data indicada estarà disponible el formulari a www.motoclubabadesses.cat. No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà.

Josep Badia

Foto: Josep Badia. Premi a la millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

Continue Reading

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Primera edició dels 2 Dies Trial Santigosa - Nens

2dtsc-2018-nens-brCom a novetat, el Moto Club Abadesses celebrarà, paral·lelament, als 2 Dies Trial Santigosa - Clàssic, la primera prova de nens a Sant Joan de les Abadesses: 2 Dies Trial Santigosa – Nens.

Una iniciativa del Moto Club per a la promoció i el foment del trial entre els més joves.

Els ja tradicionals 2DTSC compartiran protagonisme amb el primer trial de llarga durada de nens a Santigosa, un trial per a nens de 8 a 14 anys, que s'organitza de mode experimental, aprofitant l'organització, tota l'estructura i la logística del trial de clàssiques, per tal de veure'n els resultats i si funciona bé, no descartar la possibilitat de repetir-lo o crear un prova més específica.

Com a organització, intentarem que el trial de nens sigui accessible però cal que els participants tinguin cert nivell i certa experiència en competició.

Seguiu l'enllaç i trobareu tota la informació en relació al trial de nens:
Reglament 2 Dies Trial Santigosa – Nens 2018

INFORMACIÓ SOBRE LLICÈNCIES:
La Federació Catalana de Motociclisme ofereix la llicència per a una prova (2 dies) per poder competir als 2DTS-Nens 2018. S'emetrà per a les categories benjamí, aleví, juvenil i cadet. Té un preu de 55 €.

És imprescindible complimentar i signar l'autorització paterna, disponible a la mateixa web de la Federació. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat) i es podrà sol.licitar durant els 10 dies previs a la prova.

Per a qualsevol qüestió, podeu adreçar-vos al telèfon 678 756 191 o bé escriviu-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Més articles...