3DTS 2020

10, 11 i 12 d’abril

Comunicat (21/01)

El Moto Club Abadesses informa que s'han donat greus errades tècniques en el nou sistema informàtic d'inscripcions que ens impedeixen determinar qui està correctament inscrit.

Per aquest motiu, procedirem a la devolució de tots els pagaments amb la màxima immediatesa.

L'entitat considera que davant la situació, el més just és reinicialitzar i repetir les inscripcions.

Us demanem que estigueu atents a les comunicacions, ja que, en breu informarem del procediment per inscriure's.

Demanem disculpes i lamentem el fet ocorregut i totes les molèsties ocasionades.

Comunicat (20/01)

El nou sistema d'inscripcions ha patit algunes incidències tècniques.

Els tècnics informàtics estan analitzant la casuística i, amb la màxima celeritat, publicarem la llista provisional d'inscrits i informarem de la normalització del procediment d'inscripcions.

Seguidament, s'obrirà, de nou, el formulari per registrar noves sol·licituds que restaran en llista d'espera.

Lamentem molt les molèsties ocasionades. Confiem en poder atendre de forma acurada i àgil totes les vostres peticions.

3 Dies Trial Santigosa · 2020

3DTS Registre usuari i inscripció >>

(Inscripció no disponible temporalment)

* Descarrega't el tutorial del nou procés d'inscripció pels 3DTS 2020.

Informació d'interès · 3DTS 2020

3DTS HOEls dies 10, 11 i 12 d'abril de 2020 es disputarà, a Sant Joan de les Abadesses, la 49a edició dels '3 Dies Trial Santigosa'.

Les inscripcions s'han de realitzar a través de la web del Moto Club Abadesses seguint un nou i millorat procediment.

Per a completar la inscripció, s'han de seguir els passos següents. En primer lloc, registrar-se com a usuari a la pàgina web. L'enllaç estarà disponible el dia 15 de gener, a les 19 hores.

El registre previ permetrà omplir els camps amb tranquil·litat i facilitar tota la informació completant el procés per registrar i activar l'usuari.

El dilluns dia 20 de gener, a les 19 hores, s'obrirà el formulari d'inscripcions per a pilots. La inscripció es farà des de l'àrea privada del web i és imprescindible estar registrat.

Tingueu present que per a la inscripció caldrà disposar i introduir correctament les dades següents: CATEGORIA, MOTOCICLETA, REPOSTATGE, LLICÈNCIA (Camp no obligatori. Es podrà informar posteriorment) i TALLA DE SAMARRETA

No s'admetran inscripcions per cap altre mitjà. Les places són limitades. Només les 100 primeres inscripcions obtindran una plaça directe per a la cursa. Les sol.licituds posteriors restaran en llista d'espera fins a la realització del sorteig per l'assignació de la totalitat de les places.

* Les inscripcions per a motxillers (amb llicència) i seguidors s'obriràn el dia 09/03/20, seguint el mateix procediment.

Galeria d'imatges 2DTSC 2019

Autoria: © Marc Cargol