Inscripcions tancades!

Moltes gràcies, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Primera edició dels 2 Dies Trial Santigosa - Nens

2dtsc-2018-nens-brCom a novetat, el Moto Club Abadesses celebrarà, paral·lelament, als 2 Dies Trial Santigosa - Clàssic, la primera prova de nens a Sant Joan de les Abadesses: 2 Dies Trial Santigosa – Nens.

Una iniciativa del Moto Club per a la promoció i el foment del trial entre els més joves.

Els ja tradicionals 2DTSC compartiran protagonisme amb el primer trial de llarga durada de nens a Santigosa, un trial per a nens de 8 a 14 anys, que s'organitza de mode experimental, aprofitant l'organització, tota l'estructura i la logística del trial de clàssiques, per tal de veure'n els resultats i si funciona bé, no descartar la possibilitat de repetir-lo o crear un prova més específica.

Com a organització, intentarem que el trial de nens sigui accessible però cal que els participants tinguin cert nivell i certa experiència en competició.

Seguiu l'enllaç i trobareu tota la informació en relació al trial de nens:
Reglament 2 Dies Trial Santigosa – Nens 2018

INFORMACIÓ SOBRE LLICÈNCIES:
La Federació Catalana de Motociclisme ofereix la llicència per a una prova (2 dies) per poder competir als 2DTS-Nens 2018. S'emetrà per a les categories benjamí, aleví, juvenil i cadet. Té un preu de 55 €.

És imprescindible complimentar i signar l'autorització paterna, disponible a la mateixa web de la Federació. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat) i es podrà sol.licitar durant els 10 dies previs a la prova.

Per a qualsevol qüestió, podeu adreçar-vos al telèfon 678 756 191 o bé escriviu-nos a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Inscripcions tancades!

Moltes gràcies a tots, un any més, per fer-nos confiança!

Ben aviat, publicarem l'assignació de dorsals i els horaris de sortida.

Més articles...