Desena edició dels 2 Dies Trial Santigosa Clàssic (2DTSC)

El Moto Club Abadesses comença a preparar la desena edició dels 2 Dies Trial Santigosa- Clàssic (2DTSC), que tindrà lloc a Sant Joan de les Abadesses, els dies 20 i 21 d'octubre de 2018.

La competició mantindrà el seu caràcter internacional, els participants podran gaudir d'aproximadament de 40 zones diferents, 20 zones diferents cada dia amb un circuit de gran bellesa paisatgística, tret diferencial del trial de Santigosa.

2 DIES TRIAL SANTIGOSA - CLÀSSIC
NOTA DE PREMSA: Rècord d'inscripcions en la desena edició dels 2DTSC, que compartiran protagonisme amb el primer '2 Dies Trial Santigosa – Nens'.
INFORMACIÓ DE LA PROVA:
El dissabte les verificacions començaran a les 7.30 h. El primer pilot sortirà a les 9.00 h.

REPOSTATGE DE BENZINA. Hi haurà repostatge de benzina els dos dies. Es compta que seran necessaris, com a màxim 2,5 litres per dia. Els pilots hauran de proporcionar a l'organització la seva benzina degudament identificada i dins d'un bidó homologat. No s'admetran bidons no homologats.

Hi haurà, també, un control d'avituallament amb beguda i fruita.

El diumenge el primer pilot sortirà a les 8.00 h.
NOVETATS:
Per aquesta edició dels 2DTSC es mantenen els 4 nivells de dificultat. L'any passat es va crear una nova categoria anomenada "Iniciació Clàssic", identificada a les zones amb el color blanc, i que és de dificultat molt baixa i molt assequible, a les zones i al circuit, per tal que els corredors amb un nivell de pilotatge més baix puguin participar i gaudir de la prova.
4 NIVELLS DE DIFICULTAT:
NIVELL BLANC Zones fàcils i molt assequibles.
NIVELL GROC Zones de dificultat molt baixa.
NIVELL VERD Zones de  dificultat baixa.
NIVELL BLAU Zones de dificultat mitjana.
CATEGORIES:
INICIACIÓ: Identificats amb el color BLANC a les zones.
PRE-65: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-72: Identificats amb el color GROC a les zones.
PRE-80: Identificats amb el color VERD a les zones.
CLASSICS: Identificats amb el color GROC a les zones.
TRIALERS: Identificats amb el color VERD a les zones.
EXPERTS: Identificats amb el color BLAU a les zones.
LLICÈNCIES
Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
LLICÈNCIA ÚNICA CE
LLICÈNCIA ÚNICA
LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA
Important: No s'admet la llicència UFOLEP per a la participació en aquesta prova
PILOTS ESTRANGERS:

És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 2 Dies Trial Santigosa Clàssic 2018, indicant el codi de la prova. (El nº de prova EMN és 74/206). S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 15 d'octubre de 2018.

PILOTS SENSE LLICÈNCIA (ESPANYOLS I ESTRANGERS):
La FCM ofereix la llicència social 2 dies per poder competir als 2DTSC 2018. Aquesta llicència ha de ser tramitada directament a la FCM (www.fcm.cat). Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident. En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT el dia de les verificacions.
INSCRIPCIONS:
El preu de l'inscripció per a pilots és de 125 €, inclou l'esmorzar dels dos dies i una samarreta.

Les inscripcions es tancaran a les 24 h del 15 d'octubre de 2018 i no s'acceptaran inscripcions posteriors. Tampoc durant el mateix dia de la cursa.

EMN és 74/206