INSCRIPCIONS:

El mateix dia de la prova, a l'oficina de cursa.

Per a participar com a seguidor cal complir els següents requisits:

• Carnet de conduir vigent, també si es menor d’edat (carnet de 74 cc o 125 cc)
  • Pòlissa d'assegurança a tercers. Es l’assegurança habitual de qualsevol vehicle motoritzat. En cas de no tenir-ne la corredoria d'assegurances Joaquim Valls (joaquimvalls.com) us ofereix la possibilitat de fer-la.
  • Pòlissa d'assegurança que cobreix danys personals. És emesa per "Arag" i està inclosa en el preu de la inscripció.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a signar un document de compromís per a complir les normes fixades per l'organització.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a portar petos acreditatius, que facilitarà l'organització, de forma visible durant el seguiment de la prova.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a passar CADA DIA pel control preventiu de sanejament per fer desinfecció de botes i rodes.
  • Només es pot seguir el circuit amb motos de TRIAL.
  • ESTÀ PROHIBIT pels seguidors fer les zones dels 2DTSC.
  • Els seguidors són els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.

Així doncs, per poder participar com a seguidor s'ha de presentar:

Si no es presenta la documentació requerida, no es podrà formalitzar la inscripció.

L'organització adverteix que:

Els Mossos d'Esquadra, La Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat.

Com que la competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit els Mossos d’Esquadra poden demanar-vos en qualsevol moment tota la documentació, per tant, és important portar-la sempre amb vosaltres.

La organització no realitzarà transport de benzina pels seguidors. El circuit pot realitzar-se sense repostatge.

Per últim, informar que el MCA posa a disposició pàrquing per a les motocicletes dels seguidors, aquest serà un espai exterior però vigilat. El cost d’aquest servei serà de 5 euros/nit i el pagament es realitzarà a l'oficina de cursa.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 40 SEGUIDORS PER DIA.

PREU DE LA INSCRIPCIÓ:

1 DIA: 65 € (Un esmorzar + assegurança)

2 DIES: 90 € (Dos esmorzars + assegurança)

* Pagament NOMÉS EN EFECTIU.