Inscripció 2DTSC 2018

INSTRUCCIONS PER OMPLIR EL FORMULARI:
Cal omplir tots els camps requerits. Un cop tots omplerts, cliqueu a "Inscripció i pagament" i s'obrirà la pantalla per fer el pagament via TPV (targeta de crèdit). Un cop validada la inscripció s’enviarà un correu electrònic de confirmació amb les dades que s’han enregistrat.

Important: No s'admet la llicència UFOLEP per a la participació en aquesta prova.

El preu de la inscripció inclou l'esmorzar dels 2 dies al control horari i la samarreta commemorativa.
Les inscripcions es tancaran el 15 d'octubre. A partir d'aquesta data possibles inscripcions i baixes tindran una penalització del 20% de l'import de l'inscripció. En el cas d'una causa justificada, presentant documentació acreditativa, es retornarà l’import íntegre de la inscripció descomptant només les despeses bancàries.

VERIFICACIONS TÈCNICO-ADMINISTRATIVES
El dissabte 20 d'octubre entre les 8 h i les 10 h caldrà presentar-se personalment a l'Oficina de cursa ubicada al paddock per realitzar les verificacions tècnico-administratives i el control de llicències.

Nom(*)

Cognoms(*)

Població

Província/Regió