V Concurs Fotogràfic '3 Dies Trial Santigosa' i concurs d'Instagram

El Moto Club Abadesses i el Grup Fotogràfic Abadesses convoquen el V Concurs Fotogràfic + Concurs Instagram '3 Dies Trial Santigosa'.

Premis molt atractius per a les millors fotografies!

Consulta les bases aquí i anima't a participar!

PRIMER-PREMI---JOAN-POUS

Foto: Joan Pous. Premi a la millor fotografia del 'IV Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2022)

Tot a punt per a la 51a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, els dies 7, 8 i 9 d’abril

- Prop d'un 20% dels 230 inscrits són pilots estrangers, la majoria d'ells, italians, francesos i britànics

- El santjoaní Aniol Llamas, un dels principals atractius d'aquesta edició després d'obtenir els subcampionats d'Espanya i de Catalunya en la categoria cadet

- El Moto Club Abadesses continua treballant per demostrar que els 3DTS no tenen impacte ecològic i consolidar l'àrea de trial

El Moto Club Abadesses torna a organitzar els 3 Dies Trial Santigosa, una de les proves referents de trial de llarga durada i la segona més antiga del món d'aquest tipus, després de la celebració especial del 50è aniversari, l'any passat.

Com sempre, l'interès de la cita portarà a Sant Joan de les Abadesses més de dos centenars de pilots d'arreu del món, amb més de deu nacionalitats representades, entre les quals França, Itàlia, el Regne Unit, Països Baixos, la República Txeca, Suïssa, Alemanya, els EUA, Costa Rica i el Japó. L'entusiasme per la competició va fer que les primeres 100 inscripcions s'assolissin en tan sols vuit minuts i que, un cop se sortegen la resta entre les persones interessades, cada any es creïn llistes d'espera de pilots que s'han quedat fora, a l'espera d'una baixa.

3DTS 2023

La indústria del motor també hi serà representada amb les principals marques del mercat, que donen suport a l'organització i aprofiten la qualitat excepcional dels 3DTS com a aparador i també per a posar a prova nous models o peces. Tampoc se la volen perdre els pilots punters del mundial, que sempre que la competició oficial els ho permet, s'acosten a Sant Joan de les Abadesses en alguna jornada o altra.

Continue Reading

Inscripcions seguidors i motxillers 2023

Obrim inscripcions per seguidors i motxillers pels 3dts 2023!

Hi haurà una acreditació especial per a motxillers amb llicència, per tant, cal diferenciar entre la inscripció de motxiller i la inscripció de seguidor. Feu aquesta distinció abans de realitzar la vostra inscripció i accediu al formulari correcte. Podeu trobar la normativa que aplica en cada cas en el formulari de registre corresponent.

- El motxiller és aquella persona que en possessió de llicència federativa de motxiller assisteix a un pilot participant a la prova. Registre de motxillers.

- El seguidor és aquella persona que s'inscriu per seguir la prova. Pot assistir, si s'escau, a un pilot determinat però no disposa de llicència de motxiller. Registre de seguidors.

El MCA posarà a disposició pàrquing per a les motocicletes dels seguidors i motxilers, aquest serà un espai exterior però vigilat. El cost d'aquest servei serà de 5 euros/nit i el pagament es realitzarà a l'oficina de cursa.

El Departament de Medi Ambient ens obliga a portar un control dels seguidors motoritzats per tal d'evitar la massificació i poder fer una profilaxi per prevenir el risc de transmissió d'infeccions d'origen biològic a través de rodes i botes.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 75 SEGUIDORS/MOTXILLERS PER DIA.

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més!

El divendres 27 de gener es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera.

Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

* Les inscripcions per a seguidors s'obriran el dia 21/02/23, aviat informarem del procediment.

Gas als 3DTS 2023!

Més articles...