II Concurs Fotogràfic · 3 Dies Trial Santigosa

? Premi a la millor sèrie: Joan Caballero (Ripoll)

?  Primer premi a la millor fotografia: Marc Sellés (Sant Hipòlit de Voltregà)

? Segon premi a la millor fotografia: Xevi Molas (Roda de Ter)

? Premi a la millor fotografia. Categoria infantil: Marc Planella (Besalú)

?? Premi a la millor fotografia. Concurs Instagram: Facund Pérez (L'Esquirol)

Felicitats als premiats i gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Disponible la galeria de fotografies finalistes i premiades: Fotografies II Concurs Fotogràfic 3DTS

Lliurament de premis: II Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El 28 d'abril va finalitzar el termini d'admissions de les fotografies per participar en el II Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'

S'han rebut fotografies de quasi una trentena de participants! A tots i totes, moltes gràcies per la vostra participació.

El veredicte es va realitzar el proppassat 8 de maig i es farà públic en l'acte de lliurament de premis que tindrà lloc el pròxim dissabte 18 de maig, a les 11.30 hores, al segon pis del Palau de l'Abadia. (Plaça de l'Abadia, 9. Sant Joan de les Abadesses).

Us hi esperem!

Joan Masdeu

Foto: Joan Masdeu. Premi a la segona millor fotografia del 'I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa' (2018)

3 Dies Trial Santigosa 2019

3 DIES TRIAL SANTIGOSA 2019
CLASSIFICACIÓ ABSOLUTA 48a edició 3 DIES TRIAL SANTIGOSA
Nota de premsa: Miquel Gelabert, pilot de Sherco, es proclama campió dels '3 Dies Trial Santigosa'.
CLASSIFICACIÓ DIA 3 - Classificació per categories
CLASSIFICACIÓ DIA 2 - Classificació per categories
HORARI DE SORTIDA: Diumenge 21 d'abril
CLASSIFICACIÓ DIA 1 - Classificació per categories
Nota de premsa: Màxima igualtat entre els favorits dels '3 Dies Trial Santigosa', en la primera jornada.
HORARI DE SORTIDA: Dissabte 20 d'abril
ACTUALITZACIÓ: LLista d'inscrits 48a edició dels '3 Dies Trial Santigosa'

Rècord d’inscripcions i de pilots estrangers a la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa

cartell-3dts18-baixa

Els 3DTS més internacionals
El Moto Club Abadesses ja ho té tot llest per encarar la 47a edició dels 3 Dies Trial Santigosa, els pròxims 30 i 31 de març, i 1 d'abril de 2018. La prova d'enguany ve marcada per l'èxit de participació, ja que s'han cobert totes les places que l'organització havia marcat com a límit per poder continuar oferint i garantint un trial de qualitat i respectuós amb el medi ambient. Les primeres 130 places amb entrada directa van exhaurir-se el mateix dia de l'obertura de les inscripcions en poc més de dotze hores. Hi haurà pilots del Regne Unit, Noruega, Israel, Suïssa, Suècia, Escòcia, Alemanya, França... a més d'una trentena de pilots estatals de fora de Catalunya. Finalment, més de 50 pilots en varen quedar fora i no podran córrer aquest any. Els 3DTS 2018 comptaran amb la participació d'un total de 233 pilots.

Els noms propis
L'hepta-campió del món Dougie Lampkin (Vertigo), Jorge Casales (Vértigo) i Oriol Noguera (JOTAGAS) són els principals favorits pel pòdium. En dones, tindrem l'oportunitat excepcional de tornar a veure a Laia Sanz (13 títols mundials de Trial), que s'enfrontarà a la segona classificada del darrer campionat, Sandra Gómez (Gas Gas); i a l'alemanya Theresa Bäuml (Montesa), tercera classificada; i a les catalanes Berta Abellán i Maria Giró (4a i 8a, respectivament).

Continue Reading

Novetat! I Concurs Fotogràfic 3 Dies Trial Santigosa

El Moto Club Abadesses i el Grup Fotogràfic Abadesses convoquen el I Concurs de Fotografia '3 Dies Trial Santigosa'.

Premis molt atractius per a les millors fotografies!

Consulta les bases aquí i anima't a participar-hi!

david-fajula-web

Foto: © David Fajula