11 de març: Obertura de les inscripcions per a motxillers i seguidors

Obertes les inscripcions per a participar com a motxiller (amb llicència) o com a seguidor en els 3DTS 2019!

Enguany, hi haurà una acreditació especial per a motxillers amb llicència, per tant, cal diferenciar entre la inscripció de motxiller i la inscripció de seguidor.

- El motxiller és aquella persona que en possessió de llicència federativa assisteix a un pilot participant a la prova.

- El seguidor és aquella persona que s'inscriu per seguir la prova. Pot assistir, si s'escau, a un pilot determinat però no disposa de llicència de motxiller.

Feu aquesta distinció abans de realitzar la vostra inscripció i accediu al formulari correcte.

Més informació i inscripcions al baner lateral.