3DTS-CANCELLED-COVID-CAT

A través d'aquest comunicat, i després que avui diumenge 12 d'abril, a les 19 hores, la Junta del Moto Club Abadesses s'hagi reunit telemàticament, es confirma que l'edició dels '3 Dies Trial Santigosa' 2020 queda definitivament cancel·lada.

Enguany no es disputarà la prova. Davant la incertesa originada per la Covid-19, l'organització ha decidit anul·lar, per aquest 2020, la quaranta-novena edició després de posposar la decisió definitiva i valorar-ne un possible ajornament.

Pel que fa a les inscripcions, el Moto Club Abadesses posa a disposició dels pilots la possibilitat de mantenir la seva inscripció, garantint la seva participació en l'edició la Setmana Santa del 2021 o per contra el reemborsament total dels drets d'inscripció. L'entitat assumirà, doncs, les despeses bancàries que es puguin originar.

En els pròxims dies es detallarà el procés per a la gestió de les inscripcions.

Sant Joan de les Abadesses, 12 d'abril de 2020