El proper dia 11 de gener de 2016 s'obriran les inscripcions pels 3dts d'enguany que es disputaran a Sant Joan de les Abadesses del 25 al 27 de Març. La data de tancament d'inscripcions serà el 25 de Febrer.

Procediment per la realització d'inscripcions

Degut a l'elevat nombre d'inscrits de la passada edició i als conflictes que a darrera hora vam tenir per intentar deixar fora de la cursa el menor nombre de corredors, aquest any anticipem les dates d'inscripció i modifiquem la gestió de les mateixes:
•Les inscripcions es realitzaran amb el formulari disponible a la pàgina web www.motoclubabadessses.cat. No s'admetran inscripcions per qualsevol altre mitjà.
•Els primers 150 inscrits correctament (formulari d'inscripció adequadament omplert i pagament dels drets mitjançant tarja de crèdit) tindran una plaça assegurada pels 3dts i rebran un e-mail de confirmació. Les inscripcions rebudes incorrectament o no pagades seran desestimades.
•Quan es superin les 150 primeres inscripcions, de la 151 en endavant restaran en llista d'espera.
•El 27 de febrer es realitzarà el sorteig dels pilots en llista d'espera. El Moto Club Abadesses informarà per e-mail als pilots que han obtingut una plaça per la cursa. Aquests seran acceptats un cop hagin fet el pagament dels drets d'inscripció, abans del 7 de març, mitjançant transferència bancària.
•No s'admetran inscripcions fora de termini.

Drets d'inscripció

Els drets d'inscripció són de 195€. Les categories Aleví, Juvenil i Cadet tenen una reducció del 35% amb un cost final de 125€.
Els drets d'inscripció inclouen:
•30 zones diàries (90 zones en total)
•1 samarreta commemorativa del trial
•Dinar o avituallament diari
•Un repostatge diari de gasolina, a la zona d'avituallament.
•Revista i adhesiu del trial
En el cas que un pilot que hagi satisfet els drets d'inscripció no pugui assistir al trial es retornaran els drets d'inscripció amb una penalització del 20%.

Llicències admeses per participar en el trial

Es podran inscriure tots els pilots en possessió de les següents llicències:
Pilots espanyols:
•LLICÈNCIA ÚNICA CE
•LLICÈNCIA ÚNICA
•LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA

Pilots estrangers:
És obligatori presentar junt amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar la autorització de la seva federació per a participar als 3 Dies Trial Santigosa 2016, indicant el codi UEM de la prova. S'ha d'enviar la carta d'autorització per email a l'adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del 20 de març de 2016.

Pilots sense llicència (espanyols i estrangers):
La FCM permet participar als 3DTS 2016 amb la llicència social que podrà servir per a dues proves (2DTSC, per exemple) a un preu de 99€. Aquesta llicència es podrà tramitar directament el dia de les verificacions administratives, el dijous dia 24 de març, a l'Oficina de Cursa.
Aquesta llicència no inclou repatriació en cas d'accident.

En tots els casos és imprescindible portar la llicència VIGENT el dia de les verificacions administratives.

Juvenil - nascuts entre 2003 i 2005
Cadets - nascuts el 2001 i 2002