Classificacions i Nota de premsa dissabte 26 de març

La segona jornada d'aquesta 45ena edició dels Tres Dies de Trial Santigosa capgira la classificació

Aquest matí, els més de 200 pilots han anat sortint, igual que en la jornada inicial, l'un darrera l'altre en intervals de mig minut des de dos quarts de 9 fins a les 11. El primer dorsal en sortir ha estat, en aquesta ocasió, el número 75 i correlativament han anat sortint els altres pilots.

El temps en aquesta segona jornada ha millorat respecte al d'ahir. El sol ha set el protagonista d'aquest segon dia i no ha deixat de brillar en tot el dia. El fred d'ahir ha deixat pas a la calor. Gràcies a això, el públic s'ha animat més a sortir a veure l'habilitat dels pilots i ha freqüentat tota mena de zones del llarg del recorregut.

Al llarg de tota la jornada s'han hagut de superar 30 zones que acabaven en l'indoor. El total del recorregut comptava d'uns 54 km que es sumen als de la jornada d'ahir i es percebien en els pilots a mesura que arribaven al paddock.

L'ordre dels cinc favorits que es disputaran el podi ha canviat bastant en aquesta segona jornada. Hi ha un empat entre Dabill i Gelabert que per ara es disputen el primer lloc i entre Moret i Freixa. Benoit Dagnicourt ha entrat a la llista dels cinc primers deixant fora a Pol Tarrés.

Posició

Pilot