Classificacions i Nota de Premsa de la 45ena edició dels 3DTS

El britànic James Dabill, pilot de Vertigo, es proclama campió absolut d'aquesta 45ena edició dels 3DTS

Aquest matí, els més de 200 pilots han anat sortint en intervals de mig minut des de dos quarts de 9 fins a les 11. El primer dorsal en sortir ha estat, en aquesta ocasió, el número 152 i correlativament han anat sortint els altres pilots.

El temps d'avui s'ha mantingut estable tot i que el dia ha estat més fred que ahir. El públic ha freqüentat les zones per veure l'habilitat dels pilots i acabar de gaudir del trial en aquesta última jornada.

Al llarg del matí, els pilots han hagut de superar 30 zones que acabaven en l'indoor. En els tres dies, els pilots han fet 90 zones diferents. El total del recorregut comptava d'uns 54 km per dia.

Aquesta tarda, a dos quarts de 8 s'ha fet l'entrega de premis al teatre centre de Sant Joan de les Abadesses. Els pilots britànics han fet un molt bon paper en aquest trial dominant alguns dels podis de les diferents categories.

El podi absolut ha estat finalment conquerit per James Dabill, britànic, seguit de Miquel Gelabert i Pol Tarrés en aquest ordre. Dabill, pilot Vertigo, s'ha proclamat campió d'aquesta 45ena edició dels 3DTS. Les marques novelles Vertigo i TRS han aconseguit fer-se lloc en el podi.

Posició

Pilot