Ja hem iniciat el compte enrere per a una nova edició dels 3 Dies Trial Santigosa, que es disputarà a Sant Joan de les Abadesses, els dies 14, 15 i 16 d'abril de 2017.

3dts-2017

Un any més la cursa es manté fidel als seus orígens com a fórmula d'èxit: un circuit de llarg recorregut (44 km) i el sistema de puntuació 'Non-stop'. S'incorporen noves zones al circuit, que com és habitual, serà de 30 zones diàries. A diferència d'anys anteriors, el primer i el tercer dia es realitzarà el recorregut en sentit horari. El segon dia, a la inversa.

Pel que fa a la participació, els 3DTS 2017 han tingut una gran acceptació i, per primera vegada en la història, ha estat impossible donar cabuda a totes les sol·licituds. Com avançàvem en anteriors comunicacions, amb la finalitat de mantenir la qualitat i sostenibilitat de la prova, el Moto Club Abadesses ha limitat el nombre màxim de participants.

Destaca la presència de les principals figures mundials del trial: els millors pilots del món coincidiran en una mateixa competició amb pilots amateurs i aficionats, veterans i joves promeses d'aquest esport.

Els 3DTS comptaran amb la participació de Takahisa Fujinami, Jaime Busto, Jorge Casales Miquel Gelabert... Entre altres noms que han fet història en la prova com Jordi Pascuet, Marc Freixa, Dougie Lampkin, Joan Pons, Carlos Casas i les joves promeses que ben aviat agafaran el relleu.

Els pilots d'elit Toni Bou, Adam Raga i Jeroni Fajardo (divendres 14) i Laia Sanz i James Dabill (dissabte 15) també seran presents als 3DTS.

Les principals marques seguiran estant presents, desplaçant els seus camions d'assistència al paddock de Sant Joan de les Abadesses i participant en la prova amb alguns dels seus millors pilots.

Destaca una participació de pilots internacionals, excepcionalment, alta. Consolidant, un any més, els 3 Dies Trial Santigosa com una de les proves de referència a escala mundial. Són més de 50 els pilots estrangers que prendran la sortida. Principalment, provinents d'Escòcia, el Regne Unit, França i Suïssa. Dels pilots restants, uns 50 provenen de l'estat espanyol i altres són pilots catalans. Volem fer èmfasi en la notable participació de fèmines respecte als anys anteriors.

Aquest 2017, també, per primera vegada en una prova de llarga durada comptarem amb la participació, en la categoria d'adults, d'una motocicleta elèctrica que rodarà a mans d'Albert Bosch, aventurer i emprenedor santjoaní.

Com a novetat, en aquesta 46a edició, presentem un nou sistema de presa de dades per als controls, una innovació tecnològica pionera en aquest àmbit, que permetrà incorporar les puntuacions a través del mòbil. El dispositiu consta d'emissors, de lectors per a la identificació dels pilots i d'una aplicació que permet introduir les dades una vegada el pilot ha set identificat a l'entrada de la zona. Aquestes dades s'enviaran de forma automatitzada a l'oficina de cursa i s'incorporaran al programa de classificacions. Per començar, es realitzarà una prova pilot en 4 zones diàries.

I, per gaudir encara més d'aquests 3 Dies Trial Santigosa, el dissabte 15 d'abril a partir de dos quarts de sis de la tarda, el grup de rock The Bazaga's oferirà un concert que tindrà lloc als voltants del paddock, just al costat del pavelló municipal. Hi haurà servei de barra. Passar-s'ho bé al concert pot tenir premi per als pilots assistents i és que durant l'actuació se sortejaran tres inscripcions directes i gratuïtes per als 3DTS 2018.

bazagas