3DTS 2021 - NOVES INCRIPCIONS

La incertesa de l'evolució de la pandèmia ha fet que es produeixin algunes baixes i renúncies de pilots que ja havien formalitzat la seva participació i, és per aquest motiu, que el Moto Club Abadesses obre de nou la possibilitat de participar en aquesta 49a edició, que es durà a terme, excepcionalment, el pròxim mes d'octubre.

Les inscripcions estaran obertes del 30 d'agost al 10 de setembre.

Els pilots inscrits s'inclouran en una llista d'espera per poder optar a una plaça. El divendres 10 de setembre es realitzarà el sorteig i s'adjudicaran un total de 30 places.

Es podrà formalitzar el pagament per confirmar la plaça reservada del 10 al 18 de setembre, data en què es farà l'adjudicació de places definitiva.

Procediment per la realització d’inscripcions:

Les inscripcions es realitzaran a través del formulari disponible a la pàgina web www.motoclubabadesses.cat. No s’admetran inscripcions per qualsevol altre mitjà ni fora de termini.

Es podran fer grups de màxim de 3 pilots per prendre, conjuntament, la sortida. És imprescindible sol·licitar les agrupacions abans del dia 6 de setembre a través del formulari web que es posarà a disposició per aquesta finalitat. No s'atendran sol·licituds d'agrupacions per cap altra via, sinó que serà imprescindible accedir al formulari i inscriure's. Això donarà dorsals contigus i garantirà la sortida conjunta.

Després d’aquesta data es publicarà i s’enviarà als participants el llistat d’inscrits amb l’adjudicació de dorsals.

Drets d’inscripció:

Els drets d’inscripció són de 240 €. Les categories juvenil i cadet tenen una reducció amb un cost final de 185 €.

Els drets d’inscripció inclouen:

•      30 zones diàries (90 zones en total)
  •      1 samarreta commemorativa del trial
  •      Avituallament diari
  •      Un repostatge diari de gasolina, a la zona d’avituallament.
  •      Revista i adhesiu del trial

En el cas que un pilot que hagi satisfet els drets d’inscripció no pugui assistir al trial es retornaran els drets d’inscripció amb una penalització del 20 % si es notifica abans del 14 de setembre. Després d'aquesta data el recàrrec serà del 50 %. En el cas d'una causa justificada, presentant documentació acreditativa, es retornarà l’import íntegre de la inscripció descomptant només les despeses bancàries.

Pilots, categories i motos:

S'estableix una edat mínima de participació. S'admeten pilots nascuts ABANS DE L’01/01/2011. Els pilots nascuts el 2011 o en anys posteriors NO seran admesos.

S'admetran tots els pilots amb la corresponent llicència T.R, de l'any en curs i sobre els quals no recaigui cap penalització.

La classificació oficial dels 3DTS és l’anomenada ‘absoluta’ en la qual participen per igual tots els participants indistintament de la categoria que tinguin.

Categories:

•      Juvenil - nascuts els anys 2010, 2009 i 2008
  •      Cadets - nascuts els anys 2007, 2006 i 2005
  •      Júnior – nascuts els anys 2004, 2003 i 2002
  •      Sènior – nascuts des de 01/01/2001 fins a 31/12/1986
  •      Veterà A – nascuts des de 01/01/1985 fins a 31/12/1971
  •      Veterà B – nascuts el 1970 o abans
  •      Fèmines *
  •      Clàssiques
  •      Motos Elèctriques *

- No existeixen categories per cilindrada.

(*) Categoria fèmines i motos elèctriques també puntuen en la categoria que els correspon per edat.

MOTOS ELÈCTRIQUES: S'accepta la participació de motos elèctriques. Independentment de la puntuació en la categoria denominada ‘Motos elèctriques’ també puntuaran per a la classificació absoluta i de categoria per edat del pilot.

Llicències admeses per participar en els 3DTS:

Podran participar tots els pilots en possessió de les següents llicències:

Pilots espanyols:

• LLICÈNCIA HOMOLOGADA
  • LLICÈNCIA CATALANA
  • LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA

Pilots estrangers:

És obligatori presentar juntament amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar l’autorització de la seva federació per participar en els 3 Dies Trial Santigosa 2021, indicant el codi de la prova (EMN: 40/580.). S'ha d'enviar la carta d'autorització per correu electrònic a l'adreça staff@motoclubabadesses.com, abans de l’1 d’octubre de 2021.

Pilots sense llicència (espanyols i estrangers):

Si no disposeu de llicència, serà imprescindible tramitar la llicència per a una prova que emet la FCM. Poseu-vos en contacte amb la Federació Catalana de Motociclisme, per a més informació i per realitzar el tràmit corresponent.

Federació Catalana de Motociclisme: http://www.fcm.cat· Tel. 93 415 11 84 · fcm@cm.cat

*En el formulari d’inscripció, el camp de la llicència no és obligatori, si no en disposeu encara poseu: EN TRÀMIT

FORMULARI INSCRIPCIÓ 3DTS 2021

Nom(*)