3DTS 2021

9, 10 y 11 de octubre

Jorge Casales pilot de Gas Gas, es proclama campió absolut dels ‘3DTS'

El podi el completa Pablo Suárez (Montesa) com a segon classificat i Aniol Gelabert (Beta) en la tercera posició.

JORGE CASALES - MARC CARGOL 3

JORGE CASALES - Foto: Marc Cargol

La prova s'ha desenvolupat amb un frec a frec important entre Jorge Casales i Pablo Suárez i no ha estat fins a aquesta última jornada en què s'ha acabat decidint el resultat final de la prova. Casales ha rodat a zero durant tot el circuit del tercer dia i s'ha acabat imposant al pilot asturià. Suárez, amb una participació discreta però molt eficaç, ha aconseguit assolir la segona posició en la classificació.

D3-PABLO-SUAREZ-MARC-CARGOL

PABLO SUÁREZ - Foto: Marc Cargol

D2-ANIOL-GELABERT-MARC-CARGOL

ANIOL GELABERT - Foto: Marc Cargol

En categoria fèmines, la guanyadora és Berta Abellan per davant d'Alba Villegas i Daniela Hernando.

BERTA ABELLAN - D3 - MARC CARGOL

BERTA ABELLAN - Foto: Marc Cargol

Aquesta tarda, a dos quarts de vuit, s'ha fet l'entrega de premis al Teatre Centre de Sant Joan de les Abadesses.

El X Trofeu Ricard Pinet recau sobre el jove pilot balear Ivan Garcia Montiel, corredor més jove i més ben classificat i el trofeu Mestressa de Santigosa és un reconeixement per a Pablo Suárez Jambrina.

Durant els tres dies de competició, s'ha comptat amb la presència dels millors pilots de trial a nivell mundial: Toni Bou, Takahisa Fujinami, Jaime Busto i Albert Cabestany que, enguany, han volgut tornar a ser presents en els 3DTS.

La prova, com és habitual ha comptat amb un nombrós públic que ha freqüentat les zones d'aquests tres dies de circuit i que van gaudir i parta la fi de la primera jornada, d'una exhibició dels pilots de Montesa – Honda, Bou i Fujinami, a la zona indoor, al centre de Sant Joan de les Abadesses.

Per acabar, remarcar el suport de les principals marques presents, un any més, al paddock dels 3DTS i un sincer agraïment pels pilots participants, controls, organització i col·laboradors, i institucions implicades, sense el seu suport i col·laboració, la realització de la prova no seria possible.

El MCA segueix i seguirà treballant de valent per oferir una prova de qualitat i perquè els 3DTS continuïn sent un referent de primer nivell.

Jorge Casales i Pablo Suárez mantenen el frec a frec

L'últim dia de competició decidirà un Santigosa molt igualat!

Els quatre primers classificats en aquesta segona jornada: Pablo Suárez (Montesa), Jorge Casales (Gas Gas), Aniol Gelabert (Beta) i Àlex Canales (Sherco).

D2-PABLO-SUAREZ-MARC-CARGOL

1r classificat - D2 - PABLO SUÁREZ

JORGE CASALES - MARC CARGOL 2

2n classificat - D2 - JORGE CASALES

D2-ANIOL-GELABERT-MARC-CARGOL

3r classificat - D2 - ANIOL GELABERT

D2-CANALES-MARC-CARGOL

4t classificat - D2 - ÀLEX CANALES

Fotos: Marc Cargol

III Concurso fotogràfico '3 Días Trial Santigosa' y concurso de Instagram

El Moto Club Abadesses y el Grup Fotogràfic Abadesses convocan el III Concurso de Fotografía '3 Dies Trial Santigosa'.

Premios muy atractivos para las mejores fotografías!

Consulta las bases aquí y anímate a participar!

Finalistes.Adults.3DTS.Marc.Selles.Amunt.amunt.amunt

Foto: Marc Sellés. Premio a la mejor fotografía del 'II Concurso Fotogràfico 3 Días Trial Santigosa' (2019)

1/10 | Inscripcions seguidors i motxillers tancades!

A TOTS ELS INSCRITS COM A SEGUIDORS, RECORDEU QUE ÉS IMPRESCINDIBLE ENVIAR LA DECLARACIÓ RESPONSABLE DEGUDAMENT SIGNADA I APORTAR CÒPIA DE LA PÒLISSA D'ASSEGURANÇA.

Descarrega el pdf Declaració responsable - 3DTS 2021 i envia'l a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Consulta tota la informació per als SEGUIDORS >>

Consulta tota la informació per als MOTXILLERS >>