3DTS 2023

7 , 8 i 9 de abril

Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més!

El divendres 27 de gener es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera.

Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

* Les inscripcions per a seguidors s'obriran el dia 21/02/23, aviat informarem del procediment.

Gas als 3DTS 2023!

Formulari inscripció +100

Us informem que en tan sols 8 minuts hem assolit les 100 inscripcions amb plaça assegurada pels #3DTS 2023!

Disponible el formulari +100 fins el 23 de gener!

Totes les inscripcions quedaran en llista d'espera fins al sorteig, que es realitzarà el divendres 27 de gener.

DOCUMENTAL '3 DIES TRIAL SANTIGOSA - 50 ANYS'

Pilots, organitzadors i controls, en un documental que repassa la història dels 3 Dies Trial Santigosa.

El Santigosa va néixer el 1970 amb un trial d'un dia impulsat per tres amics Oriol Guixà, Jordi Permanyer i Miquel Canal però ràpidament va involucrar un gran nombre de nois i noies de Sant Joan de les Abadesses que el 1972 van fer realitat els primers 3 Dies Trial Santigosa, inspirats amb els Sis Dies d'Escòcia. A mitjans de la dècada dels setanta els 3DTS van esdevenir un referent internacional amb la participació dels millors pilots del món, que van ajudar a fer créixer el mite de ser una de les proves més dures i exigents del planeta. Al llarg de cinc dècades, Santigosa ha vist néixer i créixer grans estrelles d'aquest esport com Doug Lampkin, Toni Bou o Laia Sanz.

El documental 3 Dies Trial Santigosa. 50 anys  repassa la història de la prova gràcies al testimoni de fins a vint-i-set persones que han estat involucrades en l'organització o hi han participat.

És una iniciativa del Moto Club Abadesses, amb el suport de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, i ha estat dirigit per Eduard Miguel i Norbe Fernández, i realitzat per Goita! Audiovisuals i Nor-B Produccions Audiovisuals.

Segunda edición del libro de los 3DTS ya a la venta, on-line!

PORTADA-LLIBRE-br

Haz click en el siguiente enlace, rellena el formulario y realiza el pago.

Recibirás un correo electrónico de confirmación y en seguida te realizaremos el envío a la dirección indicada.

Gracias a todos/as por la gran acogida!

Compra el libro de los 50 años de los 3 Días Trial Santigosa

Más artículos...