3DTS 2021

9, 10 y 11 de octubre

Informació seguidors 3DTS 2021

El Departament de Medi Ambient ens obliga a portar un control dels seguidors motoritzats per tal d’evitar la massificació i poder fer una profilaxi per prevenir el risc de transmissió d'infeccions d'origen biològic a través de rodes i botes.

L'organització considera imprescindible que els seguidors de la prova complexin els següents requisits:

• Carnet de conduir vigent, també si és menor d’edat (carnet de 74 cc o 125 cc)
  • Pòlissa d'assegurança a tercers. És l’assegurança habitual de qualsevol vehicle motoritzat. En cas de no tenir-ne la corredoria d'assegurances Joaquim Valls (joaquimvalls.com) us ofereix la possibilitat de fer-la.
  • Pòlissa d'assegurança que cobreix danys personals. És emesa per "Arag" i està inclosa en el preu de la inscripció.
  • No ser major de 65 anys en compliment d'una clàusula obligatòria de la pòlissa d’assegurança personal.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a signar un document de compromís per a complir les normes fixades per l'organització.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a portar petos acreditatius, que facilitarà l'organització, de forma visible durant el seguiment de la prova.
  • Els seguidors autoritzats estan obligats a passar CADA DIA pel control preventiu de sanejament per fer desinfecció de botes i rodes. En aquest control, s’entregarà el tiquet pel dinar del mateix dia.
  • Només es pot seguir el circuit amb motos de TRIAL.
  • ESTÀ PROHIBIT pels seguidors fer les zones dels 3DTS.
  • Els seguidors són els únics responsables dels possibles danys que puguin patir o que puguin causar a tercers.

Així doncs, per poder participar com a seguidor s'ha de presentar:

Ambdós documents s'han d'enviar, abans de l'1 d'octubrea la següent adreça de correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Si no es presenta la documentació requerida en el termini establert, s’anul·larà la inscripció i es procedirà al retorn de l'import d’aquesta amb un recàrrec del 35%.

L'organització adverteix que:

Els Mossos d'Esquadra, La Policia Local i Agents forestals poden sancionar els seguidors no autoritzats que segueixin la competició i també poden sancionar als seguidors autoritzats que incompleixin les normes vigents o que surtin del circuit senyalitzat.

Com que la competició transcorre per un circuit amb trams oberts al trànsit els Mossos d’Esquadra poden demanar-vos en qualsevol moment tota la documentació, per tant, és important portar-la sempre amb vosaltres.

Per últim, informar que el MCA posa a disposició pàrquing per a les motocicletes dels seguidors, aquest serà un espai exterior però vigilat. El cost d’aquest servei serà de 5 euros/nit i el pagament es realitzarà a l'oficina de cursa.

IMPORTANT: LÍMIT MÀXIM DE 80 SEGUIDORS PER DIA.

NO S'ACCEPTARAN INSCRIPCIONS POSTERIORS AL DIA 1 D’OCTUBRE I TAMPOC A L'OFICINA DE CURSA.