Inscripcions pilots tancades!

Moltes gràcies a totes i tots, un any més!

El divendres 23 de juliol es realitzarà el sorteig per a l'adjudicació final de places per les sol·licituds en llista d'espera.

Amb la màxima celeritat possible es notificarà l'acceptació als interessats i s'obrirà un nou termini de pagament per formalitzar la inscripció.

* Les inscripcions per a motxillers (amb llicència) i seguidors s'obriran el dia 20/09/21, aviat informarem del procediment.

Gas als 3DTS 2021!

Formulari inscripció +100

Us informem que hem assolit les 100 inscripcions amb plaça assegurada pels #3DTS 2021!

D'ara en endavant, totes les inscripcions restaran en llista d'espera fins al sorteig (23 de juliol).

3DTS 2021 | Abrimos las inscripciones!!!

inscripcions baner 1 es

Atentos! Próximamente toda la información de los #3DTS2021

loading lq

#Som3DTS

Con la nostalgia de no poder celebrar, por segundo año consecutivo, debido a la pandemia, los 3 Días Trial Santigosa en Semana Santa y, con la mirada puesta en la celebración del cincuentenario, os animamos a publicar fotografías y vídeos antiguos de los #3DTS

De los años setenta, ochenta y noventa... Llenemos las redes de recuerdos!

Desde el Moto Club Abadesses os animamos a participar en esta iniciativa compartiendo vuestras fotos históricas con la etiqueta #Som3DTS

Podéis acompañarlo de un pequeño texto identificativo y la fecha, si se conoce.

Recuperemos nuestra historia, proyectemos nuestro futuro!

som3dts 4

Más artículos...