Amb la finalitat de mantenir la qualitat i la sostenibilitat mediambiental dels 3DTS el límit de pilots serà d'aproximadament 200 pilots i el procediment d'inscripció serà el següent:

Les inscripcions es realitzaran a través del formulari disponible, a partir de dimecres 14 de juliol, a les 19 hores, a la pàgina web www.motoclubabadessses.cat. No s'admetran inscripcions per qualsevol altre mitjà.

Els primers 100 inscrits correctament (formulari d'inscripció degudament omplert i pagament mitjançant targeta de crèdit realitzat) rebran un email de confirmació i tindran una plaça assegurada pels 3DTS 2021. Les inscripcions rebudes incorrectament o no pagades seran desestimades.

Quan es superin les 100 primeres inscripcions, a partir de la 101, els inscrits rebran la notificació d'una correcta inscripció i restaran en llista d'espera.

Les inscripcions es tancaran el dia 20 de juliol.

Després del tancament d'inscripcions, el divendres 23 es realitzarà el sorteig dels pilots en llista d'espera. El Moto Club Abadesses informarà per e-mail als pilots que hagin obtingut una plaça per la cursa. Aquests seran acceptats definitivament un cop hagin fet el pagament dels drets d'inscripció. El termini per realitzar el pagament finalitzarà el dia 30 de juliol. Els pilots que no el formalitzin en el termini establert perdran la plaça.
No s'admetran inscripcions fora de termini.

Es podran fer grups de màxim de 3 pilots per prendre, conjuntament, la sortida. És imprescindible sol·licitar les agrupacions abans del dia 6 de setembre a través del formulari web que es posarà a disposició per aquesta finalitat. No s'atendran sol·licituds d'agrupacions per cap altra via, sinó que serà imprescindible accedir al formulari i inscriure's. Això donarà dorsals contigus i garantirà la sortida conjunta.

Després d'aquesta data es publicarà i s'enviarà als participants el llistat d'inscrits amb l'adjudicació de dorsals.

Drets d'inscripció:

Els drets d'inscripció són de 240 €. Les categories juvenil i cadet tenen una reducció amb un cost final de 185 €.

Els drets d'inscripció inclouen:

30 zones diàries (90 zones en total)
1 samarreta commemorativa del trial
Avituallament diari
Un repostatge diari de gasolina, a la zona d'avituallament.
Revista i adhesiu del trial

En el cas que un pilot que hagi satisfet els drets d'inscripció no pugui assistir al trial es retornaran els drets d'inscripció amb una penalització del 20 % si es notifica abans del 14 de setembre. Després d'aquesta data el recàrrec serà del 50 %. En el cas d'una causa justificada, presentant documentació acreditativa, es retornarà l'import íntegre de la inscripció descomptant només les despeses bancàries.

Pilots, categories i motos:

S'estableix una edat mínima de participació. S'admeten pilots nascuts ABANS DE L'01/01/2011. Els pilots nascuts el 2011 o en anys posteriors NO seran admesos.
S'admetran tots els pilots amb la corresponent llicència T.R, de l'any en curs i sobre els quals no recaigui cap penalització. La classificació oficial dels 3DTS és l'anomenada 'absoluta' en la qual participen per igual tots els participants indistintament de la categoria que tinguin.

Categories:

Juvenil - nascuts els anys 2010, 2009 i 2008
Cadets - nascuts els anys 2007, 2006 i 2005
Júnior – nascuts els anys 2004, 2003 i 2002
Sènior – nascuts des de 01/01/2001 fins a 31/12/1986
Veterà A – nascuts des de 01/01/1985 fins a 31/12/1971
Veterà B – nascuts el 1970 o abans
Fèmines *
Clàssiques
Motos Elèctriques *
- No existeixen categories per cilindrada.

(*) Categoria fèmines i motos elèctriques també puntuen en la categoria que els correspon per edat.
MOTOS ELÈCTRIQUES: S'accepta la participació de motos elèctriques. Independentment de la puntuació en la categoria denominada 'Motos elèctriques' també puntuaran per a la classificació absoluta i de categoria per edat del pilot.

Llicències admeses per participar en els 3DTS:

Podran participar tots els pilots en possessió de les següents llicències:

Pilots espanyols:

- LLICÈNCIA HOMOLOGADA
- LLICÈNCIA CATALANA
- LLICÈNCIA SOCIAL CATALANA

Pilots estrangers:

És obligatori presentar juntament amb la llicència del pilot, la carta de "permís de sortida" de la federació de motociclisme del país d'origen, on ha de constar l'autorització de la seva federació per participar en els 3 Dies Trial Santigosa 2021, indicant el codi de la prova (EMN: 40/580.). S'ha d'enviar la carta d'autorització per correu electrònic a l'adreça Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., abans de l'1 d'octubre de 2021.

Pilots sense llicència (espanyols i estrangers):

Si no disposeu de llicència, serà imprescindible tramitar la llicència per a una prova que emet la FCM. Poseu-vos en contacte amb la Federació Catalana de Motociclisme, per a més informació i per realitzar el tràmit corresponent.

Federació Catalana de Motociclisme: www.fcm.cat· Tel. 93 415 11 84 · Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

*En el formulari d'inscripció, el camp de la llicència no és obligatori, si no en disposeu encara poseu: EN TRÀMIT